- Anoniem26 oktober 2016 om 18:49
Mijn kind heeft in een speeltuin een gebruikt condoom aangeraakt. Ik hoorde dit later. Hij heeft (zonder handen te wassen) iets gegeten. Is er risico op een hiv besmetting?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2016 om 18:54Nee, zo kun je geen HIV krijgen
ReagerenAnoniem6 augustus 2025 om 17:17Ik ben zojuist bij een zwembad op een gebruikte condoom gaan staan. Kun je zo hiv krijgen? Ik heb wel wat kleine sneetjes onder mijn voeten.
ReagerenAnoniem6 augustus 2025 om 17:19Nee, zo kan je geen hiv krijgen.
Ik hoop dat je niet dezelfde “Anoniem” bent als die uit 2016, wel? Als dat wel zo is, dan wordt het tijd om wat aan je irreële angsten te gaan doen.
ReagerenAnoniem6 augustus 2025 om 17:22Nee dat ben ik niet.. heb geen kind haha.
Reageren
Maar oke, maakt het nog uit hoe lang de condoom er al lag? Enkele minuten of al uren bijvoorbeeld?Anoniem6 augustus 2025 om 17:54Mijn antwoord lijkt me duidelijk: je krijgt zo gewoon geen hiv.
Het verzinnen van allerlei bijkomende details heeft geen enkele zin. Je krijgt zo gewoon geen hiv. Punt.
ReagerenAnoniem6 augustus 2025 om 18:16Oh oke, ik bedoel mijn vraag niet verkeerd opzich… want waarom zou het niet kunnen? Aangezien ik aangeven wondjes onder mijn voet te hebben door schelpen op het strand?
ReagerenAnoniem6 augustus 2025 om 19:05Ik sluit deze zinloze discussie. Mijn reactie was duidelijk.
ReagerenAnoniem9 augustus 2025 om 12:37Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan blijkbaar niet in je woordenboek.
ReagerenAnoniem10 augustus 2025 om 08:18Je blijft doordrammen over een onderwerp waar het antwoord al op gegeven is. Behulpzaam zijn en doen wat de ander zegt zijn niet hetzelfde.
Reageren