- Anoniem15 augustus 2016 om 16:29
Hallo
Ik heb 3 jaar geleden iemand 1x gepijpt en die is klaargekomen in mijn mond.
Ik heb maar 1x geslikt, de rest uitgespuwd.
Ik maak mij een beetje zorgen of ik hierdoor risico op hiv loop..
Dit vooral omdat ik in mijn achterhoofd houd dat die geadopteerd uit Congo is.
Ik vraag dit vooral nu pas omdat ik iemand nieuw heb leren kennen
en ik wil zeker zijn dat ik die niet besmet..
Vooral omdat mijn partner nu last heeft van regelmatige hoofdpijn, misselijkheid, weinig eetlust..
Kan mij iemand zeggen of ik mij terecht zorgen maak?Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2016 om 16:42Ik denk dat die kans heel klein is. Maar zekerheid kun je alleen maar krijgen als je een HIV test laat doen
ReagerenAnoniem15 augustus 2016 om 17:12Ja? Oké, dat stelt mij al heel wat geruster! Bedankt voor het snelle antwoord, Tandor!
Maar toch heb ik enkele symptomen waar ik me zorgen over maak..
zo ben ik de laatste tijd toch wel 5kg afgevallen, krijg ik regelmatig gordelroos, grieperigheid,..
Maar door die ene pijpbeurt zou het je dus sterk lijken dat ik HIV heb opgelopen?Vrienlijk bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2016 om 17:22Ik acht het niet erg waarschijnlijk.
ReagerenKep15 augustus 2016 om 21:22Nee die symptomen klinken niet als HIV en je genoemde risico is niet echt een hiv risico. Heb je met je nieuwe partner beide een full STD test gedaan?(dus jij en je partner) persoonlijk als ik onveilige seks met nieuwe partner doe stel ik zelf voor om beide samen voor full test te gaan, zodat je beide weet dat de ander op dat moment geen STD heeft.
ReagerenAnoniem15 augustus 2016 om 22:23Oh danku voor de respons, dit neemt heel wat paniek bij me weg! Heb ik nog niet gedaan, misschien moet ik dat wel eens voorstellen… Danku voor deze info, ik heb het er zeker en vast eens over 🙂
Reageren