Zoeken Vraag het forum

hiv – besmet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik heb 3 jaar geleden iemand 1x gepijpt en die is klaargekomen in mijn mond.
    Ik heb maar 1x geslikt, de rest uitgespuwd.
    Ik maak mij een beetje zorgen of ik hierdoor risico op hiv loop..
    Dit vooral omdat ik in mijn achterhoofd houd dat die geadopteerd uit Congo is.
    Ik vraag dit vooral nu pas omdat ik iemand nieuw heb leren kennen
    en ik wil zeker zijn dat ik die niet besmet..
    Vooral omdat mijn partner nu last heeft van regelmatige hoofdpijn, misselijkheid, weinig eetlust..
    Kan mij iemand zeggen of ik mij terecht zorgen maak?

Alvast bedankt!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat die kans heel klein is. Maar zekerheid kun je alleen maar krijgen als je een HIV test laat doen

Reageren
    Anoniem

Ja? Oké, dat stelt mij al heel wat geruster! Bedankt voor het snelle antwoord, Tandor!
    Maar toch heb ik enkele symptomen waar ik me zorgen over maak..
    zo ben ik de laatste tijd toch wel 5kg afgevallen, krijg ik regelmatig gordelroos, grieperigheid,..
    Maar door die ene pijpbeurt zou het je dus sterk lijken dat ik HIV heb opgelopen?

Vrienlijk bedankt!

Reageren
    John (moderator)

Ik acht het niet erg waarschijnlijk.

Reageren
    Kep

Nee die symptomen klinken niet als HIV en je genoemde risico is niet echt een hiv risico. Heb je met je nieuwe partner beide een full STD test gedaan?(dus jij en je partner) persoonlijk als ik onveilige seks met nieuwe partner doe stel ik zelf voor om beide samen voor full test te gaan, zodat je beide weet dat de ander op dat moment geen STD heeft.

Reageren
    Anoniem

Oh danku voor de respons, dit neemt heel wat paniek bij me weg! Heb ik nog niet gedaan, misschien moet ik dat wel eens voorstellen… Danku voor deze info, ik heb het er zeker en vast eens over 🙂

Reageren
Reageer op: hiv – besmet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.