Vragen over HIV

  • #1

    Beste Tandor,

    Ik heb ongeveer een half jaar geleden (onveilig) seks gehad met een meisje. Nou, daar heb ik een soa en genitale wratten aan overgehouden.. Nu is het zo dat ik bang ben dat ik HIV heb.. Ik heb sinds vandaag een soort huiduitslag op de linkerkant van m'n gezicht. Was ook ziek na het onveilige seks. En ik weet niet of het evht nachtzweten is maar mn gezicht is 's nachts vochtig maar mn lichaam niet. Het kan ook zo zijn datdat door medicijnen komt (citalopram). Ik ben overigens 18 jaar oud en heb maar 2x seks gehad in mn leven.

    Reageer
    #2

    Ik denk dat HIV toch niet zo voor hand liggend is. Dan had je toch veel eerder al klachten moeten hebben ( de eerste 6 weken). Als je al van HIV nachtzweten zou krijgen heb je dat toch echt wel over je hele lichaam. Ik denk dar de citalopram hier toch verantwoordelijk voor is.

    Je zou een HIV test kunnen laten doen voor je eigen gemoedsrust

    Reageer
    #3

    Maar ik heb wel degelijk de eerste 6 weken klachten gehad. Was misselijk, had koorts en ook diarree. Ik weet niet of dat toeval kan zijn..

    Reageer
    #4

    Dat zijn toch niet echt HIV klachten.....

    Reageer
Reageer op: Vragen over HIV
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief