Zoeken Vraag het forum

hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo ,

ik heb eerder in deze forum geschreven sorry misschien dat ik het herhaal
    ik heb contact gehad met een dvp hierbij is er gepijpt met condoom en heb ik een korte vaginaal contact gehad met de dame dit was misschien 2 tot 3 min
    daarna heb ik de condoom verwijderd met een keukenpapier .
    na een paar dagen kreeg ik een steek in mijn eikel en elke keer een plasgevoel
    had het naar mijn gevoel ook warm geen koorts was wat moe. na ongeveer 8 dagen kreeg ik keelpijn was 1 dag daarna ging mijn eetlust weg en kon niks eten waardoor ik een aantal kg afviel. na 3 weken kreeg ik lichte temperatuurverhoging die was 37,6 met keelpijn die nacht had ik ook nachtzweten dat duurde ongeveer 3 dagen de keelpijn.heb ook 2 keer diarree gehad wat niet aanhield. nou is mijn vraag zou ik besmet kunnen worden daar is de antwoord op nee je hebt het veilig gedaan
    alleen mocht er wat mis zijn met het condoom en zo contact zijn gekomen of de vrouw had bloed waar ik niet op heb gelet. of bij het afdoen van de condoom dat er contact is geweest . ik heb een duo combo test laten doen 29 dagen na het contact en die was negatief en heb eentje laten doen van 44 dagen na het contact die was ook negatief. hoe betrouwbaar is dit en wat is mijn risico alvast bedankt voor de info.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

6 weken = 42 dagen na het contact is voor 99% betrouwbaar. Ik neem aan dat alles met condoom is gedaan. En zelfs als dat niet zou zijn acht ik de kans op een HIV besmetting nagenoeg nihil.
    Dus: vergeten dat hele verhaal en verder met je gewone leven…..

Reageren
    Anoniem

u heeft hier veel meer mee te maken en meer mensenkennis die er meer vanaf weten zijn er verhalen bekend wat u weet dat mensen positief testen na 3 maanden na een 44 dagen combo test die negatief was

Reageren
    John (moderator)

Met de laatse 3de en 4de generatie testen is dat niet voor gekomen.

Reageren
Reageer op: hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.