Zoeken Vraag het forum

hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rick

Ik ben overtuigd dat ik serpoposotief ben. Ik heb beschermd anaal contact gehad. Verder heb ik ern en dezelfde persoon gepijpt en soms sperma in dr mond gehad. Lastste contact wsd een pijpcontact met sperma. Op 12-8 kreeg ik diaree. Vetvolgens ieys opgezette klieren onder mijn kaak. Daarna 3 dagen ontstoken oog. Tussendoor een ontstoken oog. En hierna branderig gevoel en iets opgezette klier onder oksel. Dit is alle maal erg nu. Wat blijft is af en toe misselijk. Deelt u mijn zorgen em heb ik een convetsie griep. Ik heb inmiddels layen testen. Dit is denk im te vroeg gewrext. drie wrken ongeveer met een duo test. ant
    istoffen p24

groet Rick

2 reacties
    Reageren
    Rick

excuus voor de verschrijvingen. Ik ben een man en heb sex gehad met een man. Ik heb iemand gepijpt en sperma in de mond gekregen en ik ben een paar keer geneukt met condoom door een andere man. Daarna conversie griep ? Laatste pijpcontact is ongeveer 8 augustus geweest schat ik. Laatste anaal was 3_8_17. Maar dus beschermd. Nu ben ik af en toe nog misselijk. Ik heb duo combitesten gehad en de laatste op 30 augustus. Allemaal negatief. Waren gedaan op ongeveer voor pijpcontact op drie weken en anaalcontact ongeveer 4 weken.

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn toch geen HIV klachten.  Je hebt veilig anaal contact gehad.  Daar krijg je geen HIV van.  En bij orale seks is het risico eigenlijk sowieso al erg klein omdat speeksel een barrière vormt tegen het virus. uitzondering zou deep throat pijpen kunnen zijn.

Bij een conversiegriep, voel je je behoorlijk grieperig en hebt vooral hoge koorts. Als je al een (klein) risico hebt gelopen was het dus de orale seks.  Maar die kans is echt erg klein. 8 augustus was de laatste keer, laat dan over 1,5 week een nieuwe test doen. Dan weet je het helemaal zeker.

Reageren
Reageer op: hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.