hiv?

Heb meer dan 6 weken na risico contact heel zware klierkoorts gehad. Ben naar huisarts geweest en was na 1 week met medicatie weg.
    Was dit mogelijk "conversiegriep"?

Reageren

Heb je de dokter vermeld dat je rond de 6 weken voor uitbreken klierkoorts risico contact gehad hebt? Conversie griep kan op verschillende manieren uiten en dit doet zich meestal na twee weken tot 6 weken voor.(in sommige gevallen is het iets later)

Aangezien we niet de manier etc weten van je risico contact, kunnen we ook niet een risico inschatting maken.(hangt af van vele factoren) Daarom kan ik alleen aanraden om toch een test te doen, eventueel ook algemene soa test zodat je zeker bent dat je dat ook niet hebt.

Reageren

Ik ga zo snel mogelijk naar de huisarts, maar ik stel deze vraag omdat ik nu pas (een jaar later) te weten ben gekomen dat ik risicocontact heb gehad (bedrogen door partner). Ik heb de dokter toen niet vermeld dat ik risicocontact heb gehad bij de klierkoorts aangezien ik dat dus niet wist. Nu ik dit heb liggen uittellen, lijkt het allemaal toevallig aan elkaar te sluiten en zonk de moed mij in de schoenen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: hiv?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe