- Erik16 augustus 2023 om 17:41
5,5 weken geleden seks gehad met een sekswerker. Haar gevingerd, zij mij zonder condoom gepijpt en penetratie met condoom. Echter, werd ik slap waardoor de condoom er af ging. Uiteraard direct gestopt.
Het is sinds vandaag dat ik wat lichte hoofdpijn heb en dan begon ik te denken … – weliswaar geen koorts. Heb het al enkele keren gemeten, maar blijft mooi rond 36,4 graden.
HIV is geen kansberekening, lees ik hier, dus de “kans” zal ik hier niet vragen, maar is het nog te vroeg voor een test?
Dankjewel.
5 reactiesReagerenAnoniem16 augustus 2023 om 17:46Op basis van jouw beschrijving is er een bijzonder klein risico geweest om zo hiv te krijgen. Eigenlijk vrijwel uitgesloten.
Lichte hoofdpijn heb ik ook wel eens…
Een test kan je doen vanaf 6 weken. Dat is dus nog 3 of 4 dagen. Als je vandaag een afspraak maakt, kan je vermoedelijk toch pas maandag terecht, dus dan zit je prima binnen de 6 weken.
ReagerenErik16 augustus 2023 om 19:29Ok, een test it is dan… nu merk ik net een aft op mijn tong… lees ik ook als 1 van mogelijke symptomen. De schrik zit erin.
ReagerenAnoniem16 augustus 2023 om 22:19Heb je de afspraak voor een test al gemaakt?
ReagerenErik17 augustus 2023 om 07:03Jep.
ReagerenAnoniem17 augustus 2023 om 08:07Okay, dan moet je daarop wachten.
Reageren