- Anoniem19 oktober 2015 om 13:13
Ruim 5 weken terug heb ik Michel sex gehad met een onbekende jongen. We hebben wat getrokken en gevoeld. Niet gepijpt! Toen wilde hij mij neuken met condoom. Er was geen penetratie want het condoom scheurde volgens mij aan de zijkant toen hij deze omdeed, het pijpje van de spermaopvang was naar mijn idee intact. Dat voelden we beide en toen zijn we meteen gestopt en hadden geen zin meer om te neuken. Wel voelde ik achteraf een klein wondje aan de buitenkant van mijn anus met heel weinig bloed wat te zien was aan een stukje wc papier. Heb ik nu de kans van HIV te hebben opgelopen. Ik kan deze gedachte maar niet loslaten en zie overal apen en beren. Misschien kijk ik teveel op google maar een aantal HIV kenmerken denk ik toch te waarnemen. Ik hoop graag snel op een antwoord van uw kant, want ik loop er wel mee rond.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2015 om 14:45Als er geen penetratie is geweest heb je ook geen risico gelopen….Een anusfissuur kan natuurlijk ook spontaan ontstaan als je een keer hard moet drukken tijdens het ontlasten.
Reageren