Kunnen symptomen al na 1 week… Zo bang

Hoi. Ik heb vorige week vrijdag man2man sex gehad. Pijpen zonder klaar te komen, mij laten neuken met condoom. Denk niet gescheurd. Ben nu week ziekjes verkoudheid, hoest. Nu lichte keelpijn en nu nachtzweten nog nooit gehad alles kletsnat. Allemaal tekenen van hiv infectie.
    Vraag Kan conversiegriep hiv al na 1 week? normaal pas volgens internet na 2 weken.... Ik ben zo bang.... Ik kom gek, nog 4 weken wachten voor test .. Alvast bedankt voor reacties....

Reageren

Dat is toch niet erg waarschijnlijk...
    Het risico zou hoger zijn als jij een bloedende wond aan je penis zou hebben gehad en hij een bloedende wond in zijn mond of andersom en wanneer er sperma zou zijn geslikt

Griep en verkoudheidsvirussen zijn volop aanwezig in het land...

Reageren

Ale lap... nu ook 38°. Maar wel geen keelpijn of verkoudheid. Vanwaar komt die beginnende koorts. Alleen ook nachtzweten welke ik nog nooit heb gehad. Weet iemand of HIV symptomen al kunnen voorkomen na 7 dagen na infectie...?

Reageren

De conversiegriep kan optreden tussen enkele dagen tot 5 weken na het contact. Je klachten lijken echter meer op een gewone griep.
    Je kunt vanaf 4 weken na het contact een HIV test laten. Een test voor andere soa's 2 weken na het contact.

Reageren

Ik begrijp je ongerustheid. Ik heb dit ook gehad. Opeens nachtzweten(lakens, kussen was uit te wringen) en ik kreeg last van mijn keel, dacht dat ik lymfe voelde in mijn hals (geen pijn). Ik had voor mijn gevoel hiv. Durfde geen test te doen na een paar weken, dus wachte totdat ik niet meer verder kon. Na 3mnd toch gedaan en uitslag negatief. Eet gezond, rust uit en doe na 4 weken (na risico) hiv test(de huidige testen zijn zover ik begrepen heb goed genoeg), want stress/angst is een slechte raadgever en veroorzaakt vele symptomen en veroorzaakt lage weerstand zodat je makkelijk griep of andere dingen kunt krijgen. Sterkte

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Kunnen symptomen al na 1 week… Zo bang

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe