- Anoani9 december 2025 om 16:01
Ik heb gisteren naakte madsage gehad waarbij een man naakt op mij heeft gelegen. Nadat hij mijn anus had gevingerd heeft hij met zijn piemel tegen mijn kontgat gedrukt. Het was best wel hard ertegenaan gedrukt. Zonder condoom. Ik heb hem toen gestopt en weggehaald. Dus ik ben bang dat die alsnog iets naar binnen is geweest. Heb ik dan kans nu op hiv? En moet ik dan voor een PEP kuur vragen? Daarna probeerde die het met condoom maar nadat die een beetje erin was ook gestopt (niet helemaal erin). Vond het niet fijn. Moet ik PEP nemen hierdoor allemaal?
1 reactieReagerenAnoniem9 december 2025 om 16:09Hiervoor krijg je geen PEP. Het risico is klein geweest.
Als je het absoluut zeker wilt weten kan je de GGD Amsterdam bellen en hen je verhaal doen. Let erop dat je snel moet handelen, want PEP moet binnen 72 uur anders heeft het geen zin.
PEP bij GGD Amsterdam
Bel ons voor advies of een afspraak: 020 555 5822 (maandag tot en met vrijdag 08.30 – 17.00 uur). Bel zo vroeg mogelijk, dan kun je dezelfde dag nog langskomen
Reageren