- Anoniem boy9 december 2021 om 20:25
Hallo,
Voordat ik sex ging hebben met een man (ikzelf ook man) ging die met zijn penis tegen mijn kontgat aan drukken, dit paar keer gedaan. Daarna zei ik nee alleen met een condoom. Hij drukte best hard. Daarna met condoom gedaan zoals het veilig moet.
Maar na 8/9 dagen kreeg ik een ziekte gevoel, en keelpijn en lymfklieren in me nek. Het is nu 12 dagen geleden en heb nogsteeds keelpijn maar derest begint minder te worden.
Ik vraag me af of ik echt risico heb gelopen.
En of ik een RNA test kan doen? En na hoeveel dagen ik dat moet doen en hoeveel dat betrouwbaar is. Ik ben namelijk nu best angstig en denk er veel aan.Ik hoop op een reactie..
Groetjes
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 december 2021 om 20:30Ik denk dat je eerst maar eens een corona test zou moeten doen. Je klachten passen daar namelijk eerder bij.
Reageren
Ik kan niet zeggen dat er geen risico is, maar dan is het wel heel erg klein. Overleg met je huisarts of een RNA test gedaan kan worden. Die kan nu worden gedaan als de klachten idd door een HIV infectie veroorzaakt zouden zijn.Anonieme Boy9 december 2021 om 20:33Corona is uitgesloten, heb dat een maand geleden al gehad. Ik wou de RNA test doen bij onedayclinic. Maar dan zou het pas aankomende week woensdag kunnen. Of ben ik dan telaat?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2021 om 20:44Dat je corona al hebt gehad wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kunt krijgen! Het kan ook gewoon de griep zijn.
Reageren
En nee, het is dan niet te laat,Kevin14 december 2021 om 11:25Ik raad je aan om te gaan starten met de PrEP. dit kun je via de GGD of huisarts regelen
Reageren