- Annoniem6 juni 2025 om 18:33
Beste,
Een tijdje geleden heb ik (man) een man onveilig gepijpt zonder condoom. Hierbij is hij niet klaargekomen, maar heb ik wel voorvocht in mijn mond gekregen. Of hij echt diep is gekomen durf ik niet te zeggen, omdat het mijn eerste keer was en ik al vrij snel moest kokhalzen als ik dieper probeerde te gaan, maar zijn hele penis is in ieder geval niet naar binnen gegaan.
Moet ik mij nu zorgen gaan maken over HIV? Ik dacht dat besmetting via orale seks eigenlijk niet voorkomt, maar las dat deepthroaten riskanter is?
Kan iemand mij hierover meer vertellen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2025 om 19:47Het risico bij orale seks is idd erg klein, behalve bij deepthroat pijpen en voorvocht en sperma slikken.
ReagerenAnnoniem6 juni 2025 om 19:59Dag John,
Dank voor je reactie. Is de situatie zoals ik het omschrijf dan iets waar jij je zorgen over zou maken? Begin em aardig te stressen namelijk.
Mvg,
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2025 om 20:31Nou vraag je me dus eigenlijk of er sprake was van deepthroat pijpen… en die vraag kan ik dus niet beantwoorden. Maar als je ervan moest kokhalzen zat de penis volgens mij toch redelijk diep. Soa testen kunnen 2 weken na het contact gedaan worden ( want dat risico is er dus wel) en een HIV test 6 weken na het contact. Voor de soa testen moet ern dan wel een keelswab worden gemaakt.
Reageren