Zoeken Vraag het forum

Hiv met pijpen zonder sperma

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bang

Kan je HIV krijgen door mannen te pijpen zonder dat zij klaarkomen in de mond? Misschien dat een piemel toevallig een keer wat dieper ging, maar het gaat niet om specifiek deeptroaten. Voorvocht zou kunnen, maar in ieder geval geen sperma.

Ook een keer gepijpt, maar na enkele seconden gestopt (penis was niet eens stijf), omdat het niet fijn voelde. Is er kans op HIV in deze twee situaties

Ik heb voor de zekerheid een zelftest besteld. Hoe betrouwbaar zijn die en na hoeveel weken kan je dat met zekerheid zeggen?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

e kans om zo HIV te krijgen is zeer klein. Een zelftest is eigenlijk pas na 3 maanden echt betrouwbaar

Reageren
    Bang

Maar eigenlijk is een test al niet echt nodig?

Reageren
    Bang

Ik heb ook nooit echt heel zware koorts gehad voor een week oid

Hooguit een dat verhoging met wat opgezette klieren en verkouden, wat volgens mij best bij een verkoudheid kan horen?

Reageren
    John (moderator)

Ik heb niet gezegd dat er helemaal geen kans is…

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan van een verkoudheid zijn

Reageren
    Bang

Wat adviseert u dan? Want in andere post zegt u zonder sperma geen hiv.

Reageren
    John (moderator)

Orale seks heeft een zeer laag risico. Speeksel vormt namelijk een goede barriere.
    Het grootste risico loop je bij deepthroat pijpen en sperma slikken. Veel voorvocht slikken is ook een iets hoger risico.
    Als je 100% zekerheid wilt moet je een test doen

Reageren
    Bang

Dan moet de zelftest voldoende zijn, aangezien dat langer geleden is. De laatste keer was een paar seconde een slappe piemel, zonder (volgens mij) voorvocht. Heel erg bedankt.

Reageren
Reageer op: Hiv met pijpen zonder sperma
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.