- Bang28 november 2021 om 15:30
Kan je HIV krijgen door mannen te pijpen zonder dat zij klaarkomen in de mond? Misschien dat een piemel toevallig een keer wat dieper ging, maar het gaat niet om specifiek deeptroaten. Voorvocht zou kunnen, maar in ieder geval geen sperma.
Ook een keer gepijpt, maar na enkele seconden gestopt (penis was niet eens stijf), omdat het niet fijn voelde. Is er kans op HIV in deze twee situaties
Ik heb voor de zekerheid een zelftest besteld. Hoe betrouwbaar zijn die en na hoeveel weken kan je dat met zekerheid zeggen?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 november 2021 om 15:49e kans om zo HIV te krijgen is zeer klein. Een zelftest is eigenlijk pas na 3 maanden echt betrouwbaar
ReagerenBang28 november 2021 om 17:05Maar eigenlijk is een test al niet echt nodig?
ReagerenBang28 november 2021 om 17:07Ik heb ook nooit echt heel zware koorts gehad voor een week oid
Hooguit een dat verhoging met wat opgezette klieren en verkouden, wat volgens mij best bij een verkoudheid kan horen?
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2021 om 17:15Ik heb niet gezegd dat er helemaal geen kans is…
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2021 om 17:17Dat zal dan van een verkoudheid zijn
ReagerenBang28 november 2021 om 17:18Wat adviseert u dan? Want in andere post zegt u zonder sperma geen hiv.
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2021 om 17:21Orale seks heeft een zeer laag risico. Speeksel vormt namelijk een goede barriere.
Reageren
Het grootste risico loop je bij deepthroat pijpen en sperma slikken. Veel voorvocht slikken is ook een iets hoger risico.
Als je 100% zekerheid wilt moet je een test doenBang28 november 2021 om 17:31Dan moet de zelftest voldoende zijn, aangezien dat langer geleden is. De laatste keer was een paar seconde een slappe piemel, zonder (volgens mij) voorvocht. Heel erg bedankt.
Reageren