Zoeken Vraag het forum

Symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bn

Hallo, ik heb 3 Maanden en 1 week geleden een klein risico opgelopen. Ik heb sinds gisteren vergrote lymfeklieren een een keelontsteking. Kan het een conversie griep zijn of is het daarvoor te laat.
    Alvast bedankt voor je antwoord.

46 reacties
    Reageren
    Anoniem

Een hiv infectie stel je vast op basis van een hiv test, niet op basis van allerlei vage of banale klachten. Je kan na minimaal zes weken een test doen, dus in jouw geval hoef je niet meer te wachten en kan je een test doen.

Reageren
    John (moderator)

Voor een conversiegriep is het veel te laat.

Reageren
    Bn

Ik had al een test gedaan op 8 en die was negatief, moet ik het nog is herhalen of voldoet 8 weken?

Danku

Reageren
    Bn

Sorry moest staan ik heb een test gedaan op 8 weken

Reageren
    Anoniem

Je kan na minimaal zes weken een test doen, dus in jouw geval hoef je niet meer te wachten en kan je een test doen.

Zoals ik al schreef vandaag om 9:22 uur.

Reageren
    John (moderator)

8 weken is voldoende

Reageren
    Help

Bij het vrijen twee mannen condoom gebruikt plots trek t hij condoom af en wil me bare neuken hij ging naar binnen maar ik heb gezegd dat ik dat niet wilde dus toen weer condoom gebruikt na anderhalve week erge keel pijn zou dat op hiv kunnen duiden

Reageren
    Anoniem

Een hiv infectie stel je vast op basis van een hiv test, niet op basis van allerlei vage of banale klachten.

Reageren
    Help

Bedankt voor je sympathieke antwoord

Reageren
    John (moderator)

Keelpijn is op zich geen HIV symptoom. Een keelontsteking is en weer voor de hand liggend. En voor het overige heeft anoniem gelijk

Reageren
    Help m

Bedankt voor het antwoord, je leest ook zoveel verschillende dingen dus zeer verwarrend. Tuurlijk snap ik dat je moet testen maar het is zeer verwarrend allemaal

Reageren
    Help

Mijn dokter zegt dat testen al snel kan met rna test

Reageren
    John (moderator)

Een RNA test kan al heel vroeg, maar als die negatief is moet je alsnog een controle test doen bij 6-8 weken met een 4 de gen combotest
    Een RNA test is eigenlijk ook alleen maar zinvol als je echt klachten hebt die aan een HIV infectie te linken zijn.

Reageren
    Help

Bedankt voor het antwoord, je leest ook zoveel verschillende dingen dus zeer verwarrend. Tuurlijk snap ik dat je moet testen Marvins het zeer verwarrend allemaal

Reageren
Reageer op: Symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.