angst voor hiv via onderg"/> angst voor hiv via ondergoed (slip) - Medische Forum - Dokter.nl

angst voor hiv via ondergoed (slip)

DAG JOHN,MSS EEN BELACHELIJKE VRAAG:MET MIJN SLIP LANGS VUILE WC POT GESCHUURD ( MISSCHIEN SPERMA ).NA HET VERLATEN VAN DE WC AUTORIT VAN TWINTIG MINUTEN GEDAAN, EN MIJ DIRECT GAAN OMKLEDEN WAARBIJ IK WAARSCHIJNLIJK MET MIJN HAND MIJN SLIP OP DIE ( SCHUUR) PLAATS HEB AANGERAAKT.KAN ER NA DIE TIJD NOG IETS BESMETTELIJK OP MIJN HAND TERECHTKOMEN?IK BEN ONGERUST EN KAN HET NIET LOSLATEN.BEDANKT VOOR DE HULP

Reageer

Nee, dat is toch wel heel erg ver gezocht

Reageer

Sorry hoor maar kunnen we stoppen zulke topics te openen. Voor eens en altijd: HIV virus sterft heel snel buiten het mensenlijklichaam af.

Alleen in bloed buiten het lichaam kan hiv kleine tijd overleven (in holle naalden)

En dan zou het bloed eerst in de bloedbaan terecht moeten komen wil er een overdracht plaats vinden.

Reageer

BEDANKT JOHN VOOR HET SNELLE ANTWOORD.

Reageer

@ Anoniem

Het is niet aan jou om te beoordelen of er hier topics al dan niet geopend mogen worden.

Dat bepaal ik wel.

Als je vragen vervelend vindt, reageer er dan niet op

Moderator

Reageer

Deze Anoniem is weer een andere Anoniem dan ik.

Reageer

Ik had het ook over die andere anoniem die dus die opmerking maakte

Reageer
Reageer op: angst voor hiv via ondergoed (slip)
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif