Goedemorgen john
5 weken geleden onbeschermde anale sex gehad en nu deze uitslag vlak bij mn oksel,verder nergens deze uitslag,kan dit hiv zijn,stress of misschien processierups ,gewandeld waar deze bomen staan volgens mij
Alvast dank voor je antwoord
Zulke algemene klachten hebben op zich niets met hiv te maken.
Wel verstandig om vanaf 6 weken na het contact een hiv test te laten doen.
Dag john,ik dacht dat ik een bestand bijgevoegd had maar die bleek te groot zag ik net
Dit is de uitslag waar ik het over had,zit achter mn bovenarm richting mn oksel,dit zit alleen hier,ik begrijp als je uitslag krijg dat dit dan over je hele lichaam aanwezig is ?
Dag John.
11 weken geleden mogelijk risico op soa gelopen.
Na 3 weken getest op chlamydia en gonorroe uitslag negatief.
Na 11 weken getest op Hiv, hepatitis B en syfilis uitslag Negatief.
Is er een kans als ik die laatste test betaal na 12 weken dat de uitslag positief is( op hiv/hepatitis B en syfilis)
Hoor het graag.
Nee hoor
Dank voor uw antwoord.
Dus na 11 weken testen is voldoende en betrouwbaar? Omdat er altijd wordt aangeraden om na 12 weken te testen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat is zeker voldoende
Wederom dankjewel voor je snelle reactie.
Wat maakt dan dat er wordt aangeraden om bij 12 weken te testen? Als het na 11 weken even betrouwbaar is… Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid
die ene week zal het verschil echt niet maken. En voor HIV is dat sowieso al betrouwbaar na 6 weken.
Goedemiddag john
De afgelopen 2 nachten wel aardig gezweet,ik heb zowiezo op de dag geen koorts,als je al een infectie heb opgelopen,heb je dan dat je alleen zwetend wakker wordt in de periode van een evt conversiegriep,of kun je ook alleen last hebben van alleen zweten, nadat ik 2 weken geleden ook uitslag kreeg,de uitslag wat niet op hiv wees volgens jou is inmiddels bijna 2 weken geleden en is al aan het genezen,blijft toch door mn hoofd spelen wat het dan evt geweest zou kunnen zijn op alleen die plek en dan nu het alleen zweten
Groet
Al een hiv test laten doen? Het 'gebeuren' is nu zes weken geleden, dus je kan een betrouwbare hiv test doen.
Ik word zelf ook wel eens zwetend wakker. Zoals al eerder gezegd:
Zulke algemene klachten hebben op zich niets met hiv te maken.
Bij HIV komt er nooit een symptoom alleen.