Hallo, twee weken geleden heb ik een masseuse werkend bij een erotische massage salon gebeft. Eergisteren zag ik irritatie op mijn gezicht, het jeukt niet, maar brandt een beetje. Verder zover ik weet, heb ik geen andere symptomen. Ik ben bang dat ik hiv-infectie heb. Foto's kon ik niet uploaden omdat ze te groot zijn.
Stel het is wel een acute hiv-infectie, kan het gedetecteerd worden nu na twee weken?
Hier de foto's
Als er geen zichtbare hoeveelheid bloed aan de orde is geweest, dan is er geen risico op hiv.
Dit soort uitslag duidt ook niet echt op hiv.
Bedankt voor uw reactie. Mijn tandvlees was wel een beetje ontstoken (daarom maak ik me veel zorgen) . Maar bij haar was er geen sprake van zichtbare bloed (ze is ook rond de 45 denk ik, dus denk geen menstruatiebloed meer). Wat is uw advies wat betreft testen?
Een test kan vanaf 6 weken. Gelet op wat je beschrijft vind ik een test niet nodig. Voor je gemoedsrust kan je het wel doen.
Is meer waarschijnlijk een huidirritatie of licht contactdermatitis.
Mag trouwens hopen dat je niet denkt dat vrouwen van 45 niet meer menstrueren? Dat is nl onzin. Maar het is ook onzin dat een vrouw die (dit voor werkt doet) je laat beffen zondsr tegen je te zeggen dat ze ongesteld is ðŸ¤
Van dat laatste zou ik maar niet zeker zijn...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
"Maar het is ook onzin dat een vrouw die (dit voor werkt doet) je laat beffen zonder tegen je te zeggen dat ze ongesteld is" Dit dus.
Aah hahaha, ik dacht dat u niet zeker was over wat andere zeiden over de risico's. Werd daarom erg zenuwachtig.
Nou ja, ik heb dan ook geen ervaring met betaalde seks, maar ik zou het vreemd vinden dat een prof dit zou toestaan. Is ook haar goede naam 😉
Maar vooral verlies van inkomsten! Doorgaans worden dan cups of sponsjes gebruikt die daarvoor zijn bestemd