- Anoniem12 oktober 2022 om 21:57
Hallo
Ik heb 4 weken geleden onveilig sex gehad,
Paar dagen later kreeg ik last van stinkene urine en pijn bij het plassen en
Ander half week later kreeg ik last van vaginale schimmelinfectie,jeuk en branderig gevoelHet is nu dus bijna drie weken dat ik daar last van heb , na een week symptomen van schimmel infectie werden minder en ik voelde me weer oke maar paar dagen later ineens begon het weer en sindsdien en ene dag voel ik nogsteeds juek en andere dag weer niet
ergens op een website heb ik gelezen eerste symptomen van hiv bij een vrouw kunnen schimmelinfectie zijn voraal schimmel infectie die steeds terug komt
Ik heb me op soa getest het was negatief
Nu na 4 weken heb ik ineens last van keel pijn en ik ben verkouden,Ik heb ook twee weken geleden n beetje diarree gehad
Ik maak me nu eindeloos zorgen of dit nu toch temaken kan hebben met hiv
Voraal dat ik last heb van schimmelinfectie
Hoe groot is de kans op hiv met symptomen die ik heb
Ik ben nu aan het wachten dat het 6 weken is dan kan ik me laten testen bij onedaykliniek.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2022 om 22:55Het kan ook gewoon een verkoudheid of corona zijn. Doe in ieder geval maar een corona test
ReagerenAnoneim12 oktober 2022 om 23:00Corona is het niet Heb ik me ook al getest !
Maar aangezien ik schimmelinfectie heb en wat verkouden ben hoe groot is de kans op hiv ?
Is de kans groot ? Zijn dit echt de symptomen waar ik me zorgen om moet maken ?
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2022 om 23:01Daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Daar kun je alleen maar achter komen met een test
ReagerenMarina13 oktober 2022 om 08:18Beste John, gisteren werd ik gebeld door GGD en ze adviseren HIV test na 3 maanden toch te doen en dat test na 6, 8 weken negatief is wordt nog steeds geadviseerd na 3 maanden te herhalen. Maar hoe kijk je daarover ? Dank .
ReagerenAnoniem13 oktober 2022 om 08:43Je hebt je vragen toch hier al gesteld?
https://www.dokter.nl/forum/soa/hiv-aids/2022892-hiv-test-insti/
Reageren