Zoeken Vraag het forum

Hiv symptomenn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik heb 4 weken geleden onveilig sex gehad,
    Paar dagen later kreeg ik last van stinkene urine en pijn bij het plassen en
    Ander half week later kreeg ik last van vaginale schimmelinfectie,jeuk en branderig gevoel

Het is nu dus bijna drie weken dat ik daar last van heb , na een week symptomen van schimmel infectie werden minder en ik voelde me weer oke maar paar dagen later ineens begon het weer en sindsdien en ene dag voel ik nogsteeds juek en andere dag weer niet

ergens op een website heb ik gelezen eerste symptomen van hiv bij een vrouw kunnen schimmelinfectie zijn voraal schimmel infectie die steeds terug komt

Ik heb me op soa getest het was negatief
    Nu na 4 weken heb ik ineens last van keel pijn en ik ben verkouden,

Ik heb ook twee weken geleden n beetje diarree gehad

Ik maak me nu eindeloos zorgen of dit nu toch temaken kan hebben met hiv

Voraal dat ik last heb van schimmelinfectie

Hoe groot is de kans op hiv met symptomen die ik heb

Ik ben nu aan het wachten dat het 6 weken is dan kan ik me laten testen bij onedaykliniek.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan ook gewoon een verkoudheid of corona zijn. Doe in ieder geval maar een corona test

Reageren
    Anoneim

Corona is het niet Heb ik me ook al getest !

Maar aangezien ik schimmelinfectie heb en wat verkouden ben hoe groot is de kans op hiv ?

Is de kans groot ? Zijn dit echt de symptomen waar ik me zorgen om moet maken ?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Daar kun je alleen maar achter komen met een test

Reageren
    Marina

Beste John, gisteren werd ik gebeld door GGD en ze adviseren HIV test na 3 maanden toch te doen en dat test na 6, 8 weken negatief is wordt nog steeds geadviseerd na 3 maanden te herhalen. Maar hoe kijk je daarover ? Dank .

Reageren
    Anoniem
Reageer op: Hiv symptomenn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.