- Marina2 oktober 2022 om 16:25
Beste John, sorry dat ik u weer lastig val , ik heb vandaag insti test gedaan en zo in de midden van test verschijnt nu soort witte puntje , de colntrole stip is gewoon blauw, teststip moet ook blauw zijn , maar in de midden zo witte puntje , is het positieve??hier foto bij
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2022 om 16:29die is negatief
ReagerenMarina2 oktober 2022 om 17:24Dank u John voor de antwoord !
ReagerenAnoniem2 oktober 2022 om 18:25Negatief betekent geen hiv. Dus afsluiten en klaar.
ReagerenMarina2 oktober 2022 om 19:17Je hebt gelijk Anoniem. Nooit meer sex in mijn leven .
ReagerenAnoniem3 oktober 2022 om 09:05Dat is misschien wat erg overdreven. Er bestaat ook nog een mogelijkheid om een condoom te gebruiken.
ReagerenMarina3 oktober 2022 om 13:44Getest worden op HIV is verschrikkelijk iets, ik bedoel natuurlijk wachten op uitslag, zoveel angst nog nooit in mijn leven beleefd en heb nog steeds die stomme angst. Ik ben echt van genezen sex te hebben. Zo testen overleef ik echt niet nog een keer. En condooms kunnen ook kapot gaan of scheuren. Pfff , ik weet echt niet meer hoe ik deze week moet leven, woensdag test en dan wachten op uitslag. Verschrikkelijk angstig. Maar dank je voor je antwoord.
ReagerenAnoniem3 oktober 2022 om 18:12Op basis van jouw verhaal is de kans op een werkelijke hiv infectie echt wel super, super klein. Ik zou het niet groter maken dan het is.
ReagerenMarina3 oktober 2022 om 19:43Anoniem, ik hoop dat het inderdaad zo is wat je zegt 🙏🙏🙏 , dank je voor de goede woorden.
ReagerenAnoniem6 oktober 2022 om 13:54Hoe is het afgelopen?
ReagerenMarina6 oktober 2022 om 16:10Ik heb gisteren test gedaan bij GGD en ze zeiden week wachten op uitslag, dat is echt nu een marteling zo lang wachten, gaat alles door mijn hoofd. Ik kan niks anders dan wachten. Maar lief dat je aan mij dacht.
ReagerenMarina10 oktober 2022 om 17:33Beste John , GGD heeft me getest op hiv en andere soa , volgens hun schema, alle testen zijn negatief ( gelukkig) , is het genoeg ?
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2022 om 17:37Dat is dan genoeg inderdaad
ReagerenAnoniem10 oktober 2022 om 17:40Dat is fijn nieuws, Marina. Je kan het nu afsluiten.
Reageren