Zoeken Vraag het forum

HIV test insti

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marina

Beste John, sorry dat ik u weer lastig val , ik heb vandaag insti test gedaan en zo in de midden van test verschijnt nu soort witte puntje , de colntrole stip is gewoon blauw, teststip moet ook blauw zijn , maar in de midden zo witte puntje , is het positieve??hier foto bij

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

die is negatief

Reageren
    Marina

Dank u John voor de antwoord !

Reageren
    Anoniem

Negatief betekent geen hiv. Dus afsluiten en klaar.

Reageren
    Marina

Je hebt gelijk Anoniem. Nooit meer sex in mijn leven .

Reageren
    Anoniem

Dat is misschien wat erg overdreven. Er bestaat ook nog een mogelijkheid om een condoom te gebruiken.

Reageren
    Marina

Getest worden op HIV is verschrikkelijk iets, ik bedoel natuurlijk wachten op uitslag, zoveel angst nog nooit in mijn leven beleefd en heb nog steeds die stomme angst. Ik ben echt van genezen sex te hebben. Zo testen overleef ik echt niet nog een keer. En condooms kunnen ook kapot gaan of scheuren. Pfff , ik weet echt niet meer hoe ik deze week moet leven, woensdag test en dan wachten op uitslag. Verschrikkelijk angstig. Maar dank je voor je antwoord.

Reageren
    Anoniem

Op basis van jouw verhaal is de kans op een werkelijke hiv infectie echt wel super, super klein. Ik zou het niet groter maken dan het is.

Reageren
    Marina

Anoniem, ik hoop dat het inderdaad zo is wat je zegt 🙏🙏🙏 , dank je voor de goede woorden.

Reageren
    Anoniem

Hoe is het afgelopen?

Reageren
    Marina

Ik heb gisteren test gedaan bij GGD en ze zeiden week wachten op uitslag, dat is echt nu een marteling zo lang wachten, gaat alles door mijn hoofd. Ik kan niks anders dan wachten. Maar lief dat je aan mij dacht.

Reageren
    Marina

Beste John , GGD heeft me getest op hiv en andere soa , volgens hun schema, alle testen zijn negatief ( gelukkig) , is het genoeg ?

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan genoeg inderdaad

Reageren
    Anoniem

Dat is fijn nieuws, Marina. Je kan het nu afsluiten.

Reageren
Reageer op: HIV test insti
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.