Zoeken Vraag het forum

Symptomen HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mike

Beste John of collega, ik ben hier pasgeleden ook even geweest met de vraag over kans op HIV. Dit n.a.v. afgetrokken worden zonder condoom door een prostituee. Ik heb begrepen dat hier geen kans op HIV was.
    Toch nog 1 aanvullende vraag.
    Ik heb last van schrale plekjes op de hoofdhuid maar ik heb nu ook droge oren en neus. Als ik in mijn oren krab of neus dan lijkt het alsof er witte vlokjes als roos uit mijn oren en neus komen. Is dit (ondanks dat in bovenstaand geval geen kans is op HIV) dit een HIV symptoom in de eeerste maanden? Of klinkt dit sowieso niet iets wat mensen met HIV hebben? Ik hoor het graag nog even. Ik ben momenteel nogal bewust van lichamelijk ongemak.

Vraag samengevat.
    Zijn schrale/droge plekjes op de hoofdhuid en in de oren/neus een symptoom van HIV? Of sowieso niet? Ik las wel iets over eczeem. Of is dit ook niet direct iets voor de eerste maanden?

Bedankt

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Dat heeft er totaal niets mee te maken.

Maar als je nu geen risico op hiv hebt gelopen, dan heb je het toch ook niet?

Reageren
    Mike

Dat klopt maar het brein werkt soms niet mee 🙂

Reageren
Reageer op: Symptomen HIV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.