Zoeken Vraag het forum

Heb ik hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lieke

Ik heb 20 jaar terug een relatie gehad met iemand. Dit naast mijn man. Nu voel ik mij dus schuldig. En wil zeker weten dat ik geen hiv of syfilis heb. Daarom drie keer die test op hiv en drie keer die test op syfilis.  Alle drie keren negatief. Dus geen hiv en syfilis? Het blijft me bezighouden! Graag nog een keer antwoord.

John (moderator)

3 x getest dus geen HIV en geen Syfilis. Maar volgens mij had je ook al een ander topic. Als je dit niet los kunt laten moet je met psycholoog gaan praten

Reageren
    Lieke

Dank je voor het antwoord!

Reageren
    Lieke

En als ik het had gehad, had ik voor syfilis al klachten gehad, en voor hiv ook?

Reageren
    Man

Wanneer is je volgende afspraak Lieke. Je bent echt niet helemaal ok lijkt het. Zoek zo snel mogelijk hulp. Je verziekt je leven op deze manier

Reageren
    Lieke

John wil lij hier ook nog even op reageren?

Reageren
    Leo

Tuurlijk nog een beetje aandacht van john

Reageren
    Anoniem

Inderdaad elke keer opnieuw bevestiging vragen. Lijkt wel een soort verslaving te worden.

Het boezemt andere mensen ook angst in, alsof je meerdere malen dezelfde test moet doen omdat eenmaal niet voldoende is.

Het échte probleem van Lieke is haar schuldgevoel dat ze vreemd gegaan is!

Reageren
    John (moderator)

3 x getest geen HIV en Syfilis dus. als je dit niet kunt loslaten moet je echt met een psycholoog gaan praten

Reageren
    Lieke

En ik heb het dus ook nooit aan mijn man kunnen doorgeven? En ik moet niet doorslaan in nog een keer testen?

Reageren
    John (moderator)

3 x getest geen HIV en Syfilis dus. als je dit niet kunt loslaten moet je echt met een psycholoog gaan praten

Reageren
    Lieke

En niet nog een keer testen?

Reageren
    John (moderator)

Nee dus!!!

Reageren
Reageer op: Heb ik hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.