Zoeken Vraag het forum

Heb ik hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Onnodig, volstrekt onnodig

Lieke

Dus moet het nu van me afzetten?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou wel verstandig zijn

Reageren
    Lieke

Ik zal het proberen. De kans dat ik Hiv heb is er dus niet?

Reageren
    Lieke

Wanneer moet ik contact opnemen met de huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen HIV. Waarover wil je dan contact opnemen met je huisarts? Je kunt dit beter met de psycholoog bespreken

Reageren
    Lieke

Ga ik ook doen. Maar wil er zeker van zijn dat die testen goed zijn. Zodat ik hierover niet meer hoef na te denken. En die onzekerheid maakt me bang!

Reageren
    Russssstig Lieke,

Lieke stop er mee, russsstig. Je hebt geen hiv is al 3x vastgesteld. Maak jezelf niet gek. Ga wat leuks doen en accepteer dat Kevin het leven risico loopt op vanalles en nog wat. Dus leef gewoon lekker en deal met wat op je pad komt

Reageren
    Lieke

Vind ik heel lastig!!!

Reageren
    Liekeee

Ja dat kan zo zijn. Maar je verdoet je tijd. Het leven zit vol risico’s . Gaat lekker een stuk lopen, fietsen of pak een terras. In plaats van op internet te speuren naar info over een aandoening die je niet hebt. Wat helpt is het bekijken per week. Als je wat voelt of een plekje heb. Geef het een week. Als het niet verslechterd nog een week etc. Je bent bewust jezelf in de stress aan het jagen

Reageren
    Lieke

Dat klopt. Ik kan het niet van me afzetten! Ik geloof nog steeds dat ik kans op hiv heb! Dom hé? Vertrouwen hebben! Na sroe testen negatief kan het niet! Sorry voor mijn gezeur!

Reageren
    Lieke

En ik heb geen klachten!

Reageren
    Lieke

Ik bedoel na drie negatieve testen kan het niet. Sorry dat ik er zo in blijf hangen!

Reageren
    Lieke

Hallo Lieke, dat komt omdat het tussen je oortjes zit. Ik heb mijzelf ook jaren gek gemaakt bij ieder plekje of kriebeltje aan m’n piemel. Als ik ergens op visite was baalde ik er van als ze slecht licht op het toilet hadden zodat ik niets kon zien. Wat denk je jaren later nog niets. Helaas voor niets 100 uur naar mijn piemel gekeken 😜. Je moet dit zien te doorbreken soms heb je daar hulp bij nodig. Ik zou nog wel even willen chatten voor wat tips maar ik mag hier volgens mij geen mssgr account delen

Reageren
    Lieke

Dank je voor je antwoord. Ik moet daar inderdaad mee aan de gang! Maar de angst blijft! Toch geen hiv!

Reageren
Reageer op: Heb ik hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.