- Irritatie15 februari 2020 om 12:16
Hallo John,
Ik heb na onbeschermde seks steeds wederkerende rode vlekken zoals in onderstaande afbeelding in mijn mond. Dit is pas begonnen 6 maand na de onbeschermde seks. Ook is mijn amandel ontstoken langs 1 kant, lymfeklier langs de ontstoken kant is ook serieus dik en pijnlijk. Ook heb ik last van pijn bij het slikken en wederkerende witte aanslag op tong die ik kan wegschrapen. Voel me niet ziek en heb me ook niet ziek gevoeld in de periode na de seks. Wel grote onzekerheid gehad, waarna ik me op 6 weken en 3 maand na de seks heb laten testen op soa’s en hiv. Omdat de klachten die ik had ( rode uitslag huid, vermoeidheid, jeuk, gezwollen lymfeklieren ) niet minderden heb ik op 6 maanden na de seks deze test herhaald. En na de laatste test zijn deze klachten in de mond begonnen. Nu vroeg ik me af of dit hiv gerelateerd is en ik me nu bijna 1 jaar na de onbeschermde test nog eens extra moet laten testen of ik opzoek ga naar een andere oorzaak? Heb in de tussentijd geen seks meer gehad omdat ik me zo onzeker voel over de resultaten en de klachten die ik nog heb.
Bijlagen:
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2020 om 15:36dat heeft met HIV helemaal niets te maken. je hebt toch helemaal geen HIV…
ReagerenIrritatie15 februari 2020 om 15:51Bedoel je dat het symptoom niets met HIV heeft te maken of dat de klachten die ik ervaar te laat komen om met hiv gerelateerd te worden?
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2020 om 16:07het heeft met HIV niks te maken omdat je geen HIV hebt.. dat is toch uitvoerig getest
Reageren