Zoeken Vraag het forum

Risico ?? Of geen zorgen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Het is een betrouwbare test, maar pas vanaf 3 maanden volgens de officiële lezing. Ze geven zelf aan dat de test mogelijk onbetrouwbaar is, wanner iemand binnen 3 maanden voor de test besmet is geraakt

Tyson

Ja precies dat las ik ook

Maar ik had contact met ze en het verhaal uit gelegd wat ik u ook heb uit gelegd en dus zeiden het zelfde als u.

Maar hun zeiden ook van de test kan je eerder doen maar is dan wel minder betrouwbaar

Reageren
    Tyson

Als je symtonen hebt dan zijn der toch ook antistoffen aanwezig ?

Dus dat is nu dan wel uitgesloten met de “klachten” die ik heb \ had dat dat niks te maken heeft er mee

Reageren
    John (moderator)

Niet met een DHZ test !

Reageren
    Fred

Ik heb dus bij 8 weken na contact en bij 3 maanden zoals overal toch wordt aangegeven als conclusive punt een negatieve test gehad. Kan het dan op een of andere manier zo zijn dat de hiv test vals negatief zou zijn en je dus bijv. na 6 maanden toch hiv symptomen ervaart? of is dit gewoon weg onmogelijk met de testen van nu? En ik mijn testen gedaan via stadskliniek in rotterdam fyi. Zijn deze betrouwbaar toch wel?

Reageren
    John (moderator)

Ne dat kan niet. Je hebt dus geen HIV

Reageren
    Fred

Ik ben nogal angstig omdat de persoon waar ik wat mee heb gedaan wisselende en onveilige contacten heeft. maar ik kan er dus wel van op aan gaan dat ik hiv negatief ben zegt u (ik heb na dat contact geen risico meer gelopen).

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen HIV in ieder geval

Reageren
    Fred

Bedankt

Reageren
    Tyson

Zal ik ook een echte test moeten doen ?

Als je kijkt naar mijn risico ?

Vind je het nodig ?

Reageren
    John (moderator)

Ik heb in het begin van dit topic al geschreven dat je dus eigenlijk geen risico hebt gelopen.
    Maar jij kunt het blijkbaar niet los laten. Dan is het raadzaam om een test te doen voor je eigen geruststelling

Reageren
    Tyson

Ja sorry.

Het blijft me me hooft mallen. Net als nu de griep die weer heerst en de corona virus.

Het word steeds drukker in me hooft met na denken over ziek te worden of al wat te hebben.

Maar ik zal voor mij gerust stelling een test gaan doen en een algemene bloed test

Reageren
    John (moderator)

Het heeft ook niet zoveel zin om meerdere topics hierover te starten onder een andere naam…
    Je maakt je alleen maar zelf helemaal gek.

Reageren
    Tyson

Ja vind je het gek. Ik word er niet wijzer van

Enige wat u kan zegen zijn korte zinnen en van dan moet je testen

Ik vraag gewoon van :

1. kan het
    2. lijkt het er op
    3. Wat wel
    4. Hoe herken je het wel
    5. Welke site is wel betrouwbaar
    6. Waar kan je vanuit gaan
    7. Wat zijn de opties

En u kunt alleen maar kort en bot reageren en zegen dat je moet testen maar ik vraag toch gewoon redelijke dingen denk ik dan. U zegt in het begin dat het niet kan en niet mogelijk is dus ik vraag een reden en wat dan wel. En u kunt daar niet normaal op reageren

Reageren
    John (moderator)

Even dimmen a.u.b.
    Ik reageer normaal. Maar jij laat je leiden door je angststoornis. ik heb meerdere keren geschreven dat je geen risico hebt gelopen omdat je veilige seks hebt gehad. Maar voor jou is dat blijkbaar moeilijk te accepteren Dan is er voor jou maar een oplossing: laat een test doen, dan weet je het 100% zeker. En dat is dan voor je eigen gemoedsrust. Als ik jou een opsomming geef van mogelijke klachten, zul je zien dat je ze allemaal gaat krijgen, puur uit angst en stress. Je kunt telefonisch contact opnemen met de GGD of de Soaaidslijn 0900-204 20 40

Reageren
Reageer op: Risico ?? Of geen zorgen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.