Zoeken Vraag het forum

Risico ?? Of geen zorgen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tyson
    Beste meneer / mevrouw
    Ik heb vrijdag 24 januarie
    Sex gehad met een man
    Die heeft mij geneukt
    En voor tijdig gepijpt enzo
    Maar alles met condoom gedaan
    En het condoom is als het goed is niet gescheurd in zo ver ik zag
    Maar hij ramde wel flink door merkte ik
    En daar door heb ik een scheurdje gekregen bij me anus en bloed ook minimaal (zit aan de buitenkant anus)
    Als het condoom heel was. Is er geen risico toch ?
    En als het gescheurd is dan is er wel een risico geweest toch ? Of moet het op het wondje komen ? Of in de anus alleen ?
    Ps na de sex ben ik naar de wc gegaan en kwam er geen sperma uit.
    Dus dat is wel een bevestiging dat het condoom niet gescheurd is
    Moet ik nu veder nog wat onder nemen ?
    Ik heb angststoornis hypochondrie
    En lichte vorm van smetvrees
    47 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo te lezen heb je dan dus geen risico gelopen

Reageren
    Tyson

Oke mooi gelukkig

Ik had wel gisteren avond rode vlekjes op me borst maar vanochtend waren ze weg. En in me nek 2 plekjes

Dus maakte me nog al zorgen. Ook om de daad want ik word hellemaal gek er van. Van het idee dat je misschien een risico heb kunnen lopen en dat er misschien wat is weet je

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met HIV allemaal niets te maken

Reageren
    Tyson

Niet ?

Oké gelukkig

Dank u wel

Ik maak me nog al zorgen weet u. Ik word al behandeld voor hypochondrie maar het werkt nog niet echt

Maar nogmaals dank u wel

Ik hoop dat ik het in me hooft kan knopen dat ik geen zorgen er om hoef te maken

Reageren
    Tyson

Waar zou je eigenlijk op moeten letten ?

Ik heb nu wel. Hooftpijn +/- bij me voorhooft en een beetje last van me hals gebied. Maar geen bulten ofzo zo ver ik kan voelen.

Heb er nu ook diaree bij gekregen.

Naar welke symtonen moet je op letten ? Want op elke site wat je bezoekt staan weer anderen dingen enzo. Het is heel verwarrend.

Mijn vraag

– lijkt dat wat ik heb op een beginnende hiv infectie ?

– zo nee. Hoe ziet dat er dan wel uit. Welke symptonen heb je dan enzo ?

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen risico gelopen omdat je veilige seks hebt gehad.

Reageren
    Tyson

Hoe ziet de symtonen er dan uit ?

Ik heb nog last van me hals en schouder spieren (Ik denk door het slechte slapen)

Maar nu heb ik ook kleine bultjes op me handen en als ik der aan zit jeukt het en krap om het kapot.

Denk dat het een droge huid is. Want me hele huid is echt droog  (foto)

En het blijft in me Hooft zitten. Dus hoe zien die symtonen er uit ?

Reageren
    John (moderator)

Je hebt toch helemaal geen risico op HIV gehad…

Reageren
    Tyson

Nee denk het niet.

Heb alles met condoom gedaan.

Maar je blijft maar denken er over of het wel heel gebleven is ofzo weetje.

En over hoe groot risico het is met condoom

En welke risico er is als die breekt

Snapt u

Want ik heb die klacht maar weet niet of dat over een komt met de symtonen. En ik struin dag in dag uit het internet af maar overal zeggen wat anders. En niet echt 1 duidelijk lijn. Ik word er zelf ook helemaal gek van.

Maar ik word al behandeld voor hypochondrie

Maar ik dacht als ik nou wel weet hoe en wat met die hiv symptonen dan kan ik misschien voor me zelf zegen van : zie je wel het lijkt er niet op. En niet lullig ofzo maar u kunt het wel blijven zegen dat het er niet op lijkt. Maar wat dan wel. Waar moet je op letten.

En ik weet om het echt te weten moet je testen.

Maar wil gewoon de info hebben hoe het nou echt zit

Reageren
    John (moderator)

Dit is hoe het echt zit: Je hebt geen risico gelopen. Dus doe jezelf een plezier en stop met zoeken. Je maakt je alleen maar zelf helemaal gek. Zelfs als de condoom gescheurd zou zijn is het risico nagenoeg nog nihil.

Reageren
    Tyson

Maar als het condoom wel kapot gegaan was dan os het toch in me gekomen. En dat zou toch een risico zijn ?

Het is niet kapot gegaan want had niks na dat ik naar de wc gegaan was en het condoom zag er heen uit.

Maar wat zou dan wel een risico kunnen geven ?

En hoe groot is de kans in %

Ik heb wel eens gehoord dat de overdracht van hiv een lage % heeft (bij een anale handeling) en bij een orale handeling nog lager %

Maar hoe groot is het % nou echt ?

Anale is het grootste risico maar hoe veel % ongeveer? En wat is de kans er van.

En hoe groot os de kans met condoom en als die scheurde hoe groot is de kans dan ? (Omdat je natuurlijk in een condoom ook zaad dodende middel zit maar dat door geen hiv)

Sorry ik ben een man die veel wil weten en ook als onderzochte data en feiten

Reageren
    John (moderator)

0% bij gebruik van een condoom. En zelfs als het condoom gescheurd zou zijn is de kans nog steeds heel klein. In percentages kan ik dat niet uitdrukken. Maar de condoom is niet gescheurd, dus zou je je daar niet bezig moeten houden.

Reageren
    Tyson

Ziet dit er uit als seborroïsch eczeem?

Want dat is een symptoom van hiv toch ?

Reageren
    John (moderator)

Ht kan heel goed seborroisch eczeem zijn

Reageren
Reageer op: Risico ?? Of geen zorgen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.