Zoeken Vraag het forum

HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Het is zaterdagavond 3 februari laat in de avond gebeurd. Misschien dat we net na middernacht klaar waren. Vervolgens heb ik me donderdag 14 maart getest en deze kwam negatief terug. Ik heb zoals gezegd diegene gepijpt zonder condoom zonder klaarkomen.

Anoniem

Ik ben nu ook heel erg ziek, diarree en overgeven.

Reageren
    John (moderator)

Je hebt de antwoorden allemaal al gehad maar ze komen bij jou doodgewoon niet binnen. Doe gewoon een nieuwe test dan ben je van de stress af

Reageren
    Anoniem

Sorry John, maar met een nieuwe test is deze persoon niet van alle stress af. Na een nieuwe test volgt een nieuwe reeks aan vragen, twijfel en stress. Zo werkt dat bij mensen die een angststoornis hebben.

Reageren
    Anoniem

“k heb nu echt serieuze psychische klachten. Help me.”

Het is goed dat je dit zelf ook inziet. Dat is nl. het begin van herstel.

Reageren
    Anoniem

Heb nu ook met meerdere instanties gebeld en mee gechat. Die zeggen niet meer testen want er was geen risico.

Reageren
    John (moderator)

Dan hoop ik dat je het nu los kunt laten en verder gaat met je leven

Reageren
    Anoniem

Sluit u zich bij hen aan? Heb gesproken met oa hiv vereniging.

Reageren
    Anoniem

Heb je de tientallen eerdere reacties, ook die van John, niet gelezen?

Waarom blijf je herhalen wat al meerdere keren is beantwoord?

Reageren
    Anoniem

Ik heb getest via certe en hun testen zijn zo nauwkeurig volgens Sense dat een negatieve test na 4 of 5 weken al voldoende is om hiv uit te kunnen sluiten.

Reageren
    anoniem

Ik zou voor de zekerheid over een week toch nog maar een keer testen 🙂

Reageren
    Anoniem

De uitslag was absoluut betrouwbaar zeiden ze en opnieuw testen was niet nodig. Dus ik ben opgelucht.

Reageren
    Momo

Ik heb sex gehad met en prostuie en het was wel heb snel sex gehad zonder condoom heb menisten test op hiv en het was navroeg naa 3maanden

Reageren
    Anoniem

Waarom plaats je dit bericht in meerdere topics?

Reageren
    Momo

Ik ben heb. Nog steeds last van me eikel en loop helemaal naa binnen heb ook heel erg spierpijn en hoofdpijn me ellebogen doen heel erg pijn me benen ben ook heeel erg vermoeiend kom me bed. Niet uit

Reageren
Reageer op: HIV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.