- Anoniem1 maart 2025 om 11:00
Als je wilt weten of je hiv hebt, moet je een hiv test doen. Zo eenvoudig is het.
Je kan hier tig berichten plaatsen met allerlei analyses en vage klachten en klachtjes, maar alleen een hiv test geeft uitsluitsel.
Fred1 maart 2025 om 15:14Ik vroeg wat meer informatie
Reageren
Ook precies te veel gevraagd.
Toch bedanktAnoniem1 maart 2025 om 15:43“Ook ben ik bij mijn huisarts geweest. Ik vroeg kan dit van soa of sex zijn die uitslag. Ze zei neen dat kan niet.”
-> Je hebt dus al een antwoord op je vraag. Trek je de kennis van je huisarts in twijfel?
ReagerenFred1 maart 2025 om 15:54Geloof jij alles wat je hoort?
Reageren
Och laat zijn.
Fijne dag nog. Doe zo voort. Top!Anoniem1 maart 2025 om 16:01Fijne dag ook.
ReagerenJohn (moderator)
1 maart 2025 om 18:16@ fred
Reageren
Dat zijn toch geen HIV klachten. Ook niet van eenn andere soa. En een algemeen bloedonderzoek zegt dus niets over HIV.
HIV en soa’s stel je alleen maar vast met een HIV of soa test. Als dat met gewoon bloedonderz9oek ook zou kunnen dan waren er immers geen soa testen nodig.
En over dat geloven wat je hoort: Het was dus wel je huisarts. Dan mag je er vanuit gaan dat een huisarts weet wat hij/zij zegt.Fred2 maart 2025 om 07:54John je hebt mijn foto’s gezien dan?
Reageren
Dank voor de info he.
Nog een fijne zondagAnoniem2 maart 2025 om 08:30Er waren geen foto’s te zien, maar dat is ook niet zo relevant, want het zijn gewoon geen hiv klachten. De huisarts heeft dat ook al vastgesteld.
ReagerenFred2 maart 2025 om 09:13Oke dank u.
Reageren
Mn excuses voor mijn reactie gisteren.
Maar hebben jullie een medische achtergrond als ik mag vragen?
Ik heb ook gelezen dat onstoken haarzakjes van droge huidschilfers kan komen. En ik heb da fel. Denk dat ik m’n huid eens moet laten schubben.Anoniem2 maart 2025 om 09:51Er valt zoveel te lezen…
Ontstoken haarzakjes wordt folliculitis genoemd. Meestal veroorzaakt door een bacterie of gist op de huid. Vrijwel altijd een gist. Die gist is malassezia furfur.
De oorzaak kan ook liggen in het verstopt raken van de haarzakjes door talg, schilfers o.i.d. Scrubben kan helpen maar kan het ook erger maken.
Meestal wordt ketoconazol voorgeschreven om de gisten te verminderen.
ReagerenLift6 maart 2025 om 12:40Is dit hiv uitslag
ReagerenLift6 maart 2025 om 12:55Ik heb dit uitslag 6 weken na 6 weglken alles is weg. Is dat hiv uitslag
ReagerenAnoniem6 maart 2025 om 13:40Er is geen foto te zien.
Maar… hiv stel je vast op basis van een hiv test en niet op basis van allerlei vage klachten.
ReagerenFred8 maart 2025 om 11:25Ik heb nu isobetadine zeep gekocht. Denk dat nu de uitslag stillekes aan het genezen is. Heb mijn hele lichaam met zeep gedaan.
ReagerenFred8 maart 2025 om 11:35Ik heb nog een vraag. Mijn zoon heeft vorige week koorts gehad en heeft rode exeem onder zijn oorlellen op gezicht. Beide kanten. Kan dit iets te maken hebben met mijn andere uitslag?
Reageren
Woensdag gaat hij terug na de dokter.