Zoeken Vraag het forum

is dit hiv uitslag?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Als je wilt weten of je hiv hebt, moet je een hiv test doen. Zo eenvoudig is het.

Je kan hier tig berichten plaatsen met allerlei analyses en vage klachten en klachtjes, maar alleen een hiv test geeft uitsluitsel.

Fred

Ik vroeg wat meer informatie
    Ook precies te veel gevraagd.
    Toch bedankt

Reageren
    Anoniem

“Ook ben ik bij mijn huisarts geweest. Ik vroeg kan dit van soa of sex zijn die uitslag. Ze zei neen dat kan niet.”

-> Je hebt dus al een antwoord op je vraag. Trek je de kennis van je huisarts in twijfel?

Reageren
    Fred

Geloof jij alles wat je hoort?
    Och laat zijn.
    Fijne dag nog. Doe zo voort. Top!

Reageren
    Anoniem

Fijne dag ook.

Reageren
    John (moderator)

@ fred
    Dat zijn toch geen HIV klachten. Ook niet van eenn andere soa. En een algemeen bloedonderzoek zegt dus niets over HIV.
    HIV en soa’s stel je alleen maar vast met een HIV of soa test. Als dat met gewoon bloedonderz9oek ook zou kunnen dan waren er immers geen soa testen nodig.
    En over dat geloven wat je hoort: Het was dus wel je huisarts. Dan mag je er vanuit gaan dat een huisarts weet wat hij/zij zegt.

Reageren
    Fred

John je hebt mijn foto’s gezien dan?
    Dank voor de info he.
    Nog een fijne zondag

Reageren
    Anoniem

Er waren geen foto’s te zien, maar dat is ook niet zo relevant, want het zijn gewoon geen hiv klachten. De huisarts heeft dat ook al vastgesteld.

Reageren
    Fred

Oke dank u.
    Mn excuses voor mijn reactie gisteren.
    Maar hebben jullie een medische achtergrond als ik mag vragen?
    Ik heb ook gelezen dat onstoken haarzakjes van droge huidschilfers kan komen. En ik heb da fel. Denk dat ik m’n huid eens moet laten schubben.

Reageren
    Anoniem

Er valt zoveel te lezen…

Ontstoken haarzakjes wordt folliculitis genoemd. Meestal veroorzaakt door een bacterie of gist op de huid. Vrijwel altijd een gist. Die gist is malassezia furfur.

De oorzaak kan ook liggen in het verstopt raken van de haarzakjes door talg, schilfers o.i.d. Scrubben kan helpen maar kan het ook erger maken.

Meestal wordt ketoconazol voorgeschreven om de gisten te verminderen.

Reageren
    Lift

Is dit hiv uitslag

Reageren
    Lift

Ik heb dit uitslag 6 weken na 6 weglken alles is weg. Is dat hiv uitslag

Reageren
    Anoniem

Er is geen foto te zien.

Maar… hiv stel je vast op basis van een hiv test en niet op basis van allerlei vage klachten.

Reageren
    Fred

Ik heb nu isobetadine zeep gekocht. Denk dat nu de uitslag stillekes aan het genezen is. Heb mijn hele lichaam met zeep gedaan.

Reageren
    Fred

Ik heb nog een vraag. Mijn zoon heeft vorige week koorts gehad en heeft rode exeem onder zijn oorlellen op gezicht. Beide kanten. Kan dit iets te maken hebben met mijn andere uitslag?
    Woensdag gaat hij terug na de dokter.

Reageren
Reageer op: is dit hiv uitslag?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.