Goedenavond,
Op 14 maart heb ben ik gepijpt zonder condoom en heb ik +-10 seconden seks gehad zonder condoom. Nu weet ik dat ook hier nog steeds een risico is op besmetting. Op8 mei had ik deze uitslag op mijn benen (kuiten/schenen). Af en toe jeukt het, af en toe niet. Daarnaast heb ik sinds 2/3 maandan last van witte uitslag achter op mijn tong met af een toe een tintelende tong/vieze smaak. Zou dit iets met HIV te maken kunnen hebben?
Groet,
Gentle
Als kleine toevoeging nog:
Sinds 2/3 maanden heb ik ook wat last van benauwdheid en mondademhaling.
Als je twijfelt of je hiv hebt, dan moet je een hiv test laten doen, en niet gaan kijken naar allerlei vage klachten.
Daar ben ik me van bewust en dat ga ik doen, maar zijn dit symptomen die horen bij HIV of zou ik dan in ieder geval een vorm van “algehele malaise / koorts” moeten ervaren zoals wordt beschreven op internet?
Daar is niets zinnigs over te zeggen. Algehele malaise en koorts heeft iedereen wel eens...
Een groot deel van de mensen die hiv oplopen krijgt een conversiegriep in de eerste weken. Dan ben je zwaar ziek met hoge koorts, dat valt echt wel op.
Die uitslag op je tong is redelijk normaal.
Hiv uitslag betekent vlekjes over je hele lijf, niet een of twee op je been.
Als het 14 maart gebeurd is, dan had je al lang en breed een hiv test kunnen laten doen. Doe dat alsnog, dan heb je zekerheid.
Gepijpt worden zonder condoom is eigenlijk geen risico voor hiv. Seks, ik neem aan dat je vaginale seks bedoelt, misschien een heel klein risico.