Zoeken Vraag het forum

Gek gesprek ggd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi!

ik wil me graag laten testen bij de ggd op soas, en liefst ook op Hiv maar die krijg je daar niet zomaar dus op mijn gesprek hoor ik of ik die krijg. Echter , de man die ik aan de telefoon had vond ik een beetje vaag en hierdoor heb ik nu een beetje twijfels of ik bij ggd wel in juiste handen ben. Toen ik namelijk vroeg aan de jongen aan de lijn of ik een Hiv test zou kunnen krijgen, zei hij dat ik ook bij de huisarts terecht kon. Dat weet ik, maar testen bij de huisarts is duur, en gaat van je eigen risico af. Ik ben een student en kan dit niet zomaar even opbrengen. Dit vertelde ik hem en hij antwoordde met ‘maar een test via de huisarts is helemaal niet duur hoor, kost jets van 10 euro ofzo’ Nouja toen dacht ik dus van Huh, het is toch algemeen bekend dat zo’n test waarbij je vloed prikt in het lab, of het nou voor Hiv is of iets anders, echt geen tientje kost hoor.

maargoed de kern van mijn vraag: is de ggd wel betrouwbaar om te gaan testen? Als ze niet eens weten hoe duur een test bij de ha is? Misscjien was deze persoon wel een uitzondering hoor en zijn alle andere mensen heel bekwaam, maar iemand ervaring met testen bij ggd?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De GGD is zeker betrouwbaar. Alleen de man aan de telefoon heeft de plank een beetje mis geslagen

Reageren
Reageer op: Gek gesprek ggd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.