- Anoniem29 januari 2019 om 16:32
Ik wil dus Hiv test doen bij de ggd maar ik vraag mij af, is de ggd echt veilig om te testen op Hiv. Gebruiken ze bijv altijd schone naalden etc? Want er komen natuurlijk risicomensen bij de ggd die ook testen op Hiv. Kan ik dus met een gerust hart daar testen?
3 reactiesReagerenMark29 januari 2019 om 18:07de GGD is zeker betrouwbaar en veilig meestal veiliger dan menig ziekenhuizen
ReagerenH.29 januari 2019 om 21:12GGD is zeker veiling en zeer rustig in te testen alles is anoniem. Den haag heeft prima faciliteiten aparte ingang zeer discreet. Zelf vond ik wel dat de zorgverlener/GGD verpleegster niet alle vragen (lees bijna geen) van mij kon beantwoorden.
Welke hiv test wordt gedaan hoelang duurt het voor de uitslag hoe zeker vmben je bij 4 en 7 weken etc.
ReagerenAnoniem29 januari 2019 om 23:17Dank voor de antwoorden. Hebben jullie ook ervaring met afspraak maken bij de ggd? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat om zon Hiv test te laten doen je best wel ‘moeite’ moet doen om zon afspraak te krijgen
Reageren