Zoeken Vraag het forum

Onveilige seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Palestra

Hey,

Ik ben in december naar een Zuid-Amerikaans land gegaan en daar is tijdens ’t sex m’n condoom gescheurd.
    Ik heb onmiddellijk bij terug komst 2 a 3 dagen aften op m’n tong gehad (was week na m’n gescheurde condoom) en aan de bovenkant aan beiden kanten van m’n gebit heb ik 1,5 week terug tandvlees ontsteking gehad.
    Ik ben na terugkomst ook 2 (max 3x) keer ff zwetend wakker geworden (misschien omdat ik echt dik onder de deken zat of de angst? )
    Voor de rest voel ik me gezond en is er niks aan de hand qua ziek zijn of diaree . (ik heb over 2 weken een afspraak voor een hiv test)
    Ik maak me nu echter zorgen en steeds meer angst nu de rest dichterbij komt. Zijn de dingen wat ik boven heb genoemd iets om zorgen over te maken of symptomen ?

31 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar niet meteen HIV symptomen in. Je had al eerder kunnen testen…

Reageren
    Palestra

@tandor :, Ja, was na terugkomst meteen gegaan (was toen 2 weken voorbij) , maar ze konden toen alleen chlamydia en gonorroe testen (gelukkig beiden niet) hiv test zou pas nut hebben na 3 maanden dan wist je ’t ckr wist. Zo lang wilde ik niet wachten dus ga nu maar na 7  weken als tussentest.

Reageren
    John (moderator)

7 weken is ruim voldoende voor een zeer betrouwbare test.

Reageren
    John

Ik heb vijf weken geleden onveilige seks gehad. Ik heb haar oraal bevredigd, zij mij ook zonder zaadlozing en dan ben ik zonder condoom twee keer in haar geweest. Ik ben klaargekomen op haar buik. Dan ben ik niet meer in haar geweest. Drie dagen later zie ik dat er redelijk veel bloedverlies is bij haar. Dat was toen ik haar vingerde. Ik ben in paniek geschoten. Op week drie kreeg ik stijve spieren. Eerst had ik lage rugpijn. Dan scheuten pijn in linkerbeen. Die straalde verder ui t na enkele dage  op mijn kuit. Beide penen pijn in de kuiten. Soort slapende gevoel ook. Pijn op de spieren onderarmen en binnenzijde bovenarm. Deze is met periodes in de dag. Ik slaap sinds eind 2018,na onveilig vrijen slecht. Soort klaar gevoel rond mijn ogen. Overdag ben ik ook niet moe dat ik kan slapen. Af en toe neem ik een slaappil maar na drie uren schiet ik wakker. Kan de slaap niet meer vatten. Ik ben serieus triestig. Pieker dan ook. Emotioneel een wrak. De vrouw gecontacteerd en ze liet weten geen SOA te hebben. Een week na contact urine en bloedonderzoek. Dat was negatief. Twee weken later bij uroloog nazicht chlamidiya maar negatief [bloedonderzoek]. Mijn dokter zegt dat ik moet wachten op week 8. Dus nog iets meer dan twee weken. Is die spierpijn en last gewrichten een voorbode van hiv. Ik heb redelijk wat antibiotica genomen urinewegen. Nog een diarree aanwezig van enkele dagen. Ik heb een gevoelige maag en dus bij minste stress losse stoelgang. Moet ik le zorgen maken voor hiv??

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen HIV klachten. De kans om zo HIV op te lopen is sowieso al zeer gering. Je kunt met 6 weken een betrouwbare HIV test laten doen

Reageren
    John

Die pijn aan gewrichten en spieren kunnen dan zijn van wat? Stress en angst?

Reageren
    John

Zij heeft geen test laten doen he.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou zeker kunnen.

Reageren
    John

Dus pijn in rug,armen en benen kan niet bij een hiv infectie?

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen HIV symtpomen

Reageren
    John

Ik heb s nachts van de verdovende benen. Mijn kuitspieren zijn nu wat meer ontspannen . Die aanhechting van mijn hamstrings naar de knieën doet nu pijn. Ik heb vanacht xana genomen. Er is ook een zurende pijn enkels en knieën . Af en toe jeuk nek en rug. Mijn urine werd gisteren bij de dokter nagekeken.  Maar met de tester leek ok. Dokter zei dat die pijn aan benen en armen kan in aanmerking komen voor ziektes [incluis hiv]. Klopt dat ?

Reageren
    John (moderator)

dat zijn toch niet echt HIV klachten

Reageren
    John

Dus branderige benen,pijn kuiten en stekende pijn komen niet voor in week 6 van een hiv infectie???

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen HIV klachten. Je zou daar dan nog andere klachten bij moeten hebben.

Reageren
Reageer op: Onveilige seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.