Zoeken Vraag het forum

Symtonen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • DeBeer

3 maanden geleden onveilige sex gehad toen na een week dacht ik wat te voelen branden beneden 3 plekjes op penis tenminste je denkt Dan wat te zien dacht straks een soa dat moeten we niet hebben. Na dokter gegaan voor azotrimicine 6 gekregen moest 1e dag 2 nemen 2e dag ook toen 3e en 4e dag ook nog 1 genomen beter te veel dan te weinig dacht ik. Toen 4 weken diaree gehad toen een week normaal toen weer 2 weken diaree toen 2 weken vrij normaal weer diaree weer een week normaal nu na 3 maanden de laatste week weer alleen maar diaree niet extreem maar wel 4 maal daags gegoogled natuurlijk op hiv symtonen hoop stress hier van gehad. Voorderest niet ziek geweest helemaal niet geen koorts of wat dan ook je gaat echter overal rare dingen zien die er niet zijn.
    Onder tussen met 2 vrouwen onbeschermde sex gehad das nu 2,5 maand geleden die hebben beide geen symtonen. Dus mijn vraag die diaree heeft niks met hiv te maken toch of wel?? Voel me kiplekker ook voorderest. Alleen 3 maanden diaree door die antibiotica leek me vrij lang maar hebben meer last schijnt het.. die weken dat de ontlasting normaal was was ie ook echt normaal geen diaree er tussen niks..ik slik inmiddels probiotica en alles maar word er helemaal naar van van die diaree steeds.
    Wat denkt tandor?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft niks met HIV t maken. Maar je darmflora kan wel verstoord zijn omdat antibiotica hebt genomen

Reageren
    DeBeer

Ja oke die darmflora gaat wel weer een x goed komen maar als je na 3 maanden nog geen griep hebt gehad en die 2 andere vrouwen ook niet zal het  geen hiv zijn dus? pfff maar wat een stress krijg je daar even van. Vooral als je Googled op symtonen hiv staat ook diaree bij maar las hier idd al in 1 van je reacties dat dat er niks mee te maken heeft. Maar nu na 3 maanden alweer een week diaree ga je toch iedere x weer rare dingen denken he. Dankjewel voor je snelle antwoord

Reageren
    DeBeer

Heb dus ook nog een wit streepje op mijn ringvinger zoek je Google hiv nagels krijg je gelijk een plaatje als je dit hebt moet je gelijk naar de dokter.. shitt maar las al in de beginfase hebben nagels ook niks met hiv te maken

Reageren
    Kep

Ten eerste raad ik je aan om tbv je gemoed te gaan testen.niet omdat ik denk dat hé hiv hebt .maar meer omdat je echt teveel met hiv bezig bent. Daarnaast moet je ook echt stoppen met onveilige seks. Hoe vaker je onveilige seks hebt, hoe meer risico je loopt.

Ps je zit teveel op Google te zoeken. Bij Hiv diaree zou je al jaren (meer dan 10 jaar) besmet moeten zijn en vrij duidelijke vele andere symptomen moeten hebben (niet een wit streepje op een nagel ) je zal dan aardig ziek zijn.

Reageren
    Yy

hoi,

ik weet me geen raad meer. Op 27 december heb ik onveilig sex gehad. Vervolgens ben ik gaan skiën op 1 januari kreeg ik opeens een rare pijn bij mijn vagina. Op het moment heb ik zoveel symptonen die wijzen op HIV. Ik heb de jongen gevraagd maar hij geeft aan niks te hebben waarschijnlijk is hij zelf niet op de hoogte.

Ben al bij de dokter geweest en zij denkt dar ik een infectie heb opgelopen. De testen zijn nog niet afgenomen omdat ik in het buitenland ben op het moment. Wel heb ik antibiotica gekregen voor 7 dagen vrijdag is mijn laatste dag en de pijn is iets minder.

Ik slaap al dagen niet en heb geen mood. Ik heb last van heel veel dingen zoals, pijn en een branderig gevoel bij het plassen. Enorme onder buikpijn, pijn bij anus, druk bij mn vagina en anus. Pijn bij ontlasting,  Soort van spierpijn bij mijn benen. Opgezette lymfklieren bij mijn lies en lijkt ook op meerdere plekken te hebben en als ik over mn huid wrijf is het enorm gevoelig. Pijn aan mijn stuit, steken in mijn benen en onder rug en buik. Ik ben pas dinsdag avond terug in NL kan gewoon niet meer genieten van mijn dagen hier.

Help me out!

Reageren
    anoniem

@Yy hoihoi, ik had dezelfde symptomen als jou en ik beek chlamiyda te hebben.

Reageren
    John (moderator)

Een infectie is mogelijk. Een soa ook. Maar het zijn nou niet bepaald HIV klachten

Reageren
Reageer op: Symtonen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.