Zoeken Vraag het forum

Angst hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

hallo allemaal

het is inmiddels nu en jaar geleden dat ik mij heb laten testen en uitslag was negatief. Helaas heb ik zoals velen anderen hier ook nog steeds de angst dat het niet over is. Ik heb nu last van veel puistjes op mijn rug en elke dag komen er een paar erbijs. Sinds vanochtend ook last van mijn linker oksel lijkt op opgezwollen lymfeklier. Zou dit toch een teken kunnen zijn van hiv ?? Pls iemand enige idee ?

19 reacties
    Reageren
    Ano

Niemand ?

Reageren
    Anoniem

Heb je jezelf getest na 6 weken?

Reageren
    Ano

heb mij laten testen bij 4 weken en daarna nogmaals na 3 maanden met een insti hiv test

eerste test was via huisarts

Reageren
    Anoniem

Na 3 maanden is het 100%.

Na 4 weken 99,8%.

Reageren
    Ano

Dank je wel voor je antwoord

ik maak mij dus voor niets gek denk ik

blijt alleen raar die pukkels op mijn rug en opgezwollen klier wat zou dat kunnen zijn dan ?

Reageren
    Anoniem

Nou kijk ik ben geen arts. Echter ik weet wel dat heel veel mensen in nachtmerries leven tot aan de 12 weken. Als jij na 12 weken negatief heb getest voor Hiv, dan zou ik heel erg blij zijn.

Er zijn mensen die wekelijks, dagelijks een test doen tot aan de 12 weken. Met de huidige testen is na ik dacht 6 of 8 weken niemand van negatief hierna positief getest.

Wat je puisten kunnen zijn zou ik niet weten. De linkeroksel heb ik ook gehad.

Stress? Lage weerstand? Verkouden? Buikgriep heerst ook etc.

Nogmaals na 12 weken is het zelfs op officiele kanalen einde verhaal.

Reageren
    Ano

anoniem je hebt helemaal gelijk

ik zal proberen er niet meer aan te denken en gewoon doorgaan met mijn leven bedankt voor je snelle reacties en wens iedereen hier die ook in stres zit alsnog een fijn kerstmis

Reageren
    Mitat

Ano jij ook he!

Nogmaals na 12 weken geloof me ik heb heel de internet afgekeken met me domme kop. Echter bijna alle landen hanteren 12 weken.

O ja Ars dus je symptomen beginnen echt niet na 1 jaar. Daar kan je ook gerust op ademhalen.

Ik moet zelf nog 10 dagen, geloof me als ik op de 12 weken ben ga ik huilen van blijschap.

Reageren
    Ano

Mitat eywallah kardesim sana da kolay gelsin 🙂

Reageren
    Mitat

Hahah Ano Thankss.

Nogmaals forget it. Na 12 weken say adios amigos.

Komt goed!

Reageren
    Ano

Alles bijelkaar denk ik dat het ook met mijn schuldgevoel te maken heeft … een keer een mistapje gedaan en al een jaar spijt van alles los laten lukt soms beter dan andere dagen

bedankt dat jullie mij hierin advies hebben gegeven

Reageren
    Mitat

Ano,

Heb ik ook. Je bent niet de enige. We zijn mensen we maken domme fouten. Ik kamp er al maanden mee. Ondanks dat mensen aangeven dat 8 weken zeer hoopvol zijn.

Ik heb me na 9,5 week getest negatief. Nog steeds in de stress tot aan 12 zal dit wel doorgaan.

Dus be cool. Wees blij en ga door met je leven.

Reageren
    Ano

Mitat je uitslag op 12 weken zal net zoals nu negatief zijn ik geloof erin

laat ons weten als het zover is

Reageren
    Mitat

Ano thnks bro ik moet nog even. Thanks voor je steun.

Ben nog zeker hier dus mocht jij ook vragen hebben, help ik je graag.

Nogmaals die puisten van je etc zijn niks met hiv.

Wat ze wel kunnen zijn kan Tandor misschien uitleggen.

Reageren
Reageer op: Angst hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.