Zoeken Vraag het forum

DRINGEND – conversiegriep?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jonas

Allen,

Vorige week dinsdag had ik in een luxe massagesalon seks met condoom.Ik bevredigde de jonge vrouw uit Montenegro oraal en kreeg hierbij veel vaginaal vocht in mijn mond, geen bloed.Doordat ik mijn tong vaak poets, waren hierop kleine wondjes.Enkele dagen erna voelde ik een warme gloed in mijn keel.Nadien kreeg ik keelpijn, en na tien dagen lichte koorts (37,7°C) en gewoon een algemeen gevoel van slechtheid en diarree.Het is ook zo dat ik van voor dat contact al zeer vermoeid was.

Moet ik mij zorgen maken?Ik consulteerde al tientallen sites en word gek van de onrust.Indien ik hiv zou hebben zouden de gevolgen niet te overzien zijn.

Alvast bedankt voor een snelle reactie, dat zou zeer veel voor me betekenen.

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn HIV klachten. De kans op HIV is sowieso al heel klein

Reageren
    Jonas

Dankjewel voor je reactie. Dus, Tandor, de klachten kunnen effectief wijzen op HIV volgens jou?

Reageren
    John (moderator)

Nee  mijn excuus….. er had moeten staan:

Dat zijn  GEEN HIV klachten. De kans op HIV is sowieso al heel klein

Reageren
    Jonas

OK, dankjewel, ik voel me ook grieperig en misselijk, maar dat kan dan van de stress en oververmoeidheid zijn?En dan stop ik met vragen hoor.Nogmaals dank om zelfs tijdens het weekend zo snel te reageren.

Reageren
    Jonas

Dus ik moet me absoluut geen zorgen maken?Ik word gek van de onrust…Dankjewel alvast.

Reageren
    Jonas

Mag ik dus gerust zijn?

Reageren
    Jonas

Ik heb nu ook zweertjes op mijn penis.Kan dit van een andere soa zijn dan van hiv?Bevinden die zweertje zich bij hiv op de plaats van overdracht (bij mij zou dat dus mond moeten zijn) of maakt dat niet uit?

Reageren
    John (moderator)

Wat HIV betreft zou ik me geen zorgen maken.  Over de zweertjes kan ik zo helaas ook niets zeggen

Reageren
    John (moderator)

Bij HIV komen er overigens geen zweertjes. Wel bij syfilis, maar dan zou je ze in en aan de mond moeten hebben

Reageren
    Jonas

Dankjewel, ik hoop echt dat je gelijk hebt, ik stort bijna in van de stress.Maar je stelt me wel wat gerust…

Reageren
Reageer op: DRINGEND – conversiegriep?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.