- Man 42 jaar23 januari 2018 om 18:07
Ik ben in november 2 keer in een gay-club geweest. Daar heb ik mij laten pijpen, en ik heb zelf ook 2 keer een man gepijpt. Beide keren was het onbeschermd, en beide keren is de man klaargekomen in mijn mond. Nu kreeg ik tijdens de kerstvakantie een vrij heftige koortsaanval, met heftig nachtzweten. Ik had 39,9 graden koorts. Maar sinds de koortsaanval heb ik een blijvende hoest die de gehele dag maar doorgaat. Nu maak ik mij ongerust. Is dat terrecht?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 januari 2018 om 18:15Daar kun je toch echt alleen maar zekerheid over krijgen als je een test laat doen. De kans op HIV is overigens wel erg klein
ReagerenMan 42 jaar23 januari 2018 om 18:20Heeft het hoesten niets met een eventuele besmetting te maken? En hoe groot is de kans op een besmetting indien iemand klaar komt in de mond? Is het risico bij pijpen even groot als bij anale seks op een besmetting?
ReagerenJohn (moderator)
23 januari 2018 om 18:38dat hoesten heeft er niks mee te maken. He risico bij anale seks is vele malen groter
ReagerenMan 42 jaar23 januari 2018 om 21:26Bedankt voor uw antwoord. Wat is uw gedachte, is de kans aanwezig op een besmetting? Of is dit met pijpen eigenlijk niet mogelijk?
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 00:30Ik kan niet zeggen dat er geen kans is, maar ze is dan wel heeeel erg klein
ReagerenMan 42 jaar24 januari 2018 om 06:57Oké, het nachtzweten en de koorts kunt u niet direct relateren aan een besmetting?
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 09:27I.v.m. het lagere risico zou ik dat niet meteen linken.
Maar zoals ik al schreef:Â Alleen een test kan duidelijkheid geven
Reageren