- Anoniem18 juli 2026 om 08:34
Afgelopen maandag mijn schaamstreek geschoren. Dinsdag jeuk. Woensdag voelde ik onder de douche een grote harde gezwollen bult op mijn schaamlip, na inspectie zag ik wat plekjes met gelige pus er overheen en bloed (denk door het krabben van de jeuk). Precies op de plek waar de rand van mijn ondergoed zit. Donderdag pijn bij lopen en zitten (vooral wanneer er dus druk kwam te staan op de bult). Tijdens slapen voel ik niks, omdat er dan geen druk op staat. Gister de pijn zo goed als verdwenen en deze foto gemaakt. Lijkt dit verhaal en de foto op herpes? Of meer op een irritatie door ingegroeide haren?
Bijlagen:
2 reactiesReagerenAnoniem18 juli 2026 om 08:37Het waren dus aanvankelijk twee bulten. Bovenin zie je de bult nog wel met het kleine kratertje en onderin de bult met de grotere plek. Ik heb geen blaasjes gezien, maar misschien dat ik die maandag per ongeluk weg geschoren heb en daar niets van heb gemerkt? Al lijkt me dit toch wel pijnlijk…
Reageren
Peter (huisarts)
18 juli 2026 om 20:38Ik zie “gewone” wondjes..geen herpes.
Reageren
Maar als je verdachte seksuele kontakten hebt gehad en het de komende dagen uitbreid: laten testen..