Zoeken Vraag het forum

Bulten op zak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jm

Hey experts
    Ik ben recent naar costa rica verhuisd en woon daar nu 6 maanden, na de eerste week begon ik al op mijn benen en rondom mijn onderbroek grens bultjes te krijgen die erg jeukten ( eerst dacht ik een allergische reactie op ander wasmiddel of stof van nieuwe onderbroeken die ik gekocht had) dit fenomeen bleef gebeuren de gehele periode dat ik hier ben gebleven, en de laatste maand begon het ook rondom en op me geslachtsdeel te ontstaan. Op de schaft van mijn penis had ik er een paar die ook weer zijn weggegaan, maar vanochtend werd ik wakker met deze situatie en dit vond ik zelf toch wel echt schrikbarend eruit zien. Is dit gewoon talgklieren ? Het is natuurlijk een aanzienlijke warmer land en ik hoop dat dat gewoon het probleem is maar ik wil graag nu wel medische advies erbij. Ik ben bekend met mijn laatste sekspartner en zij vertoond niks en ik heb verder ook geen klachten het jeukt soms maar niet altijd

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik zou hiermee naar een arts gaan. Hier is wel iets aan de hand, maar voor mij totaal onduidelijk wat het zou kunnen zijn. Het doet me niet direct aan een soa denken.

Reageren
    John (moderator)

Het lijken talgklieren, maar die verschijnen doorgaans niet van de ene dag op andere zo uitgebreid. Dus ga zoals al aangegeven naar een arts en laat ernaar kijken

Reageren
    Jm

Dankje voor je reactie, letterlijke de volgende dag is het alweer bijna weg ik vermoed dat het komt door de hitte maar als dit blijft aanhouden ga ik zeker langs een kliniek hier

Reageren
    Jm

Het rare is dat de volgende dag het nu alweer bijna weg is ik vermoed dat het komt dat ik lange dagen werk in behoorlijke hitte en dus ook veel zweet en misschien daarom de talgklieren ontstoken worden, ik ga eerst even proberen halverwege de dag me te wassen met water en nieuw ondergoed aan te doen om te kijken of het dan afneemt, ik douche nu in de ochtend, middag even schoonmaken met koud water en nieuw ondergoed en in avond weer douchen, zonder zeep of andere middelen

Reageren
    John (moderator)

Probeer het maar. Misschien werkt het

Reageren
Reageer op: Bulten op zak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.