- Jj19 augustus 2021 om 18:53
Hoi allemaal
Ik had al een topic geplaatst met daarin de reactie dat de huisarts twijfelde maar niet dacht aan herpes. Dit omdat mijn blaasjes allemaal op haarzakjes zitten en niet gevuld waren met vocht (eerder zweertjes) nu begin ik toch wel te twijfelen. Ik kreeg antibiotica omdat de hele zooi beneden ontstoken was en dat hielp een klein beetje
Nu (dag 4) heb ik geen pijn meer met plassen en de blaadjes worden ook minder pijnlijk
Wel heb ik soort spierpijn in m’n billen (soort druk) en heb echt heel veel pijn gehad afgelopen dagen. Als ik Google kom ik toch steeds op herpes uit, en ik wil eigenlijk voor de toekomst toch wel zekerheid.
Ze heeft geen Swab afgenomen van de blaasjes omdat ze niet zeker wist of het herpes was.
Wat denken jullie? En zo ja kan ik dan nooit meer onveilige seks hebben? Is elke uitbraak zo heftig want ik kon amper voor mezelf en m’n kids zorgen afgelopen dage
En hoe kom je aan zoiets? M’n bed partner is er niet bekend mee en had ook geen wondjes of koortslip sinds ik seks met hem heb
Ik hoop dat iemand m’n vragen kan beantwoorden want ik zit er zo erg mee!3 reactiesReagerenJj19 augustus 2021 om 19:10Ook heb ik nog een vraag. Ik lees veel over vaginale aften.. ik heb vanaf kind al altijd aften in m’n mond, laatste jaren wat minder maar goed nu na vaccinatie ben ik wat gezakt met immuunsysteem denk ik. Zouden dit vaginale aften kunnen zijn en hoe herken je dat verschil,
ReagerenJj19 augustus 2021 om 22:08Niemand die me kan helpen?
ReagerenManaaa17 april 2022 om 08:36Dit lijkt herpes inderdaad
Reageren