Zoeken Vraag het forum

Dokter toch mis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jj

Hoi allemaal
    Ik had al een topic geplaatst met daarin de reactie dat de huisarts twijfelde maar niet dacht aan herpes. Dit omdat mijn blaasjes allemaal op haarzakjes zitten en niet gevuld waren met vocht (eerder zweertjes) nu begin ik toch wel te twijfelen. Ik kreeg antibiotica omdat de hele zooi beneden ontstoken was en dat hielp een klein beetje
    Nu (dag 4) heb ik geen pijn meer met plassen en de blaadjes worden ook minder pijnlijk
    Wel heb ik soort spierpijn in m’n billen (soort druk) en heb echt heel veel pijn gehad afgelopen dagen. Als ik Google kom ik toch steeds op herpes uit, en ik wil eigenlijk voor de toekomst toch wel zekerheid.
    Ze heeft geen Swab afgenomen van de blaasjes omdat ze niet zeker wist of het herpes was.
    Wat denken jullie? En zo ja kan ik dan nooit meer onveilige seks hebben? Is elke uitbraak zo heftig want ik kon amper voor mezelf en m’n kids zorgen afgelopen dage
    En hoe kom je aan zoiets? M’n bed partner is er niet bekend mee en had ook geen wondjes of koortslip sinds ik seks met hem heb
    Ik hoop dat iemand m’n vragen kan beantwoorden want ik zit er zo erg mee!

3 reacties
    Reageren
    Jj

Ook heb ik nog een vraag. Ik lees veel over vaginale aften.. ik heb vanaf kind al altijd aften in m’n mond, laatste jaren wat minder maar goed nu na vaccinatie ben ik wat gezakt met immuunsysteem denk ik. Zouden dit vaginale aften kunnen zijn en hoe herken je dat verschil,

Reageren
    Jj

Niemand die me kan helpen?

Reageren
    Manaaa

Dit lijkt herpes inderdaad

Reageren
Reageer op: Dokter toch mis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.