Zoeken Vraag het forum

herpes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • vraag

wanneer krijg je klachten na onveilige seks en wat voor klacht krijg je op begin en doet het veel zeer

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Klinkt erg naar.. Maar bereid je voor op helse pijn..

Ik kreeg in het begin een jeukende huid en na 2 dagen (van besmetting) kreeg ik zweertjes en lig ik al een paar dagen met tranende ogen en benen wijd op bed..

Ik heb het dan bij mijn vagina.. Ik denk dat als je het bij je mond hebt minder pijnlijk is. Maar dat verschilt per persoon! Er zijn mensen die door een hell gaan en sommige hebben last, maar gaat het verder prima. Het is lastig te zeggen, maar de meeste hebben bij de eerste keer veel ergere klachten..

Reageren
    vraag

ik vind het wel erg voor u en ik begrijp de stres maar ik had 6 maanden geleden een onveilige seks maar heb 5 dagen geleden een kleine zweertje gekregen en wilde gewoon weten of het mss iets met herpes te maken heeft of is het gewoon een aft

Reageren
    Anoniem

Ja dat had je er niet bij gezegd. Ik zie alleen de vraag van wanneer krijg je klachten en doet het zeer. Het zal dan waarschijnlijk een aft zijn. Kamille druppels helpen daartegen, met een wattenstaafje kan je een druppels zachtjes aanbrengen.

Reageren
    vraagje

wat voor klachten kreeg je in j mond

Reageren
    John (moderator)

Een herpes infectie ontstaat ion de regel tussen 6-10 dagen, is pijnlijk en er ontstaan vochtblaasjes

Reageren
    Anoniem

Pijnlijk zweertje, ziet er wit-achtig eruit. Ze kunnen open gaan, maar soms alleen als een blaasje blijven. Kunnen verschillen in maat en komt vaak op tandvlees of aan de binnenkant van je lip voor. Je hebt er verder geen last van behalve als je er langs schuurt (bijv met eten) of als je het aanraakt. Het is vaak binnen een week weg en je krijgt het vaak vanwege vitamine tekort.

Kamille kalmeert het. Wanneer je het aanstipt kan het als een beetje branderig aanvoelen, maar dat is normaal en ook gelijk weg wanneer je klaar bent met aanstippen.

Reageren
Reageer op: herpes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.