- A15 juni 2021 om 00:15
Hi. Kan iemand mij vertellen waarom de onderkant van mijn eikel rood is? Is er een crème of een zalf wat ik kan gebruiken om het te laten verdwijnen? Nadat ik sex heb gehad word het nog roder.
18 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2021 om 00:22Misschien beter om eerst even naar de huisarts te gaan en te laten kijken wat er aan de hand., Dan kan de huisarts er meteen iets voor voorschrijven
ReagerenA15 juni 2021 om 07:16Hoi John, ik ben al naar de uroloog geweest. Hij zegt er is niks. Hij heeft wel geen urine onderzoek orzo gedaan. Lijkt het op herpes of schimmelinfectie of iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2021 om 14:44Het doet mij eerder aan een irritatie denken
ReagerenA15 juni 2021 om 23:59Ik gebruik nu sinds 5 dagen miconazol. Is het verstandig om het zomaar te gebruiken? Of kan het slecht zijn? Ik ben aan het denken om sudocreme te gaan proberen. Een arts had er naar gekeken en haar advies was homeoplasmine. Wat denk jij John?
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2021 om 00:13Als je geen schimmelinfectie hebt moet je die creme niet gebruiken. Op de huid zitten gisten en schimmels. Ons lichaam heeft die nodig. Gisten/schimmels en bacteriën houden elkaar in evenwicht. Behalve als er door omstandigheden bij de een of bij de ander een overwicht ontstaat, ontstaan er klachten zoals bij een schimmelinfectie. De gisten/schimmel krijgen dan dus de overhand een zogenaamde overgroei. Als je dus onnodig een creme tegen schimmels gebruikt, verstoor je dus het evenwicht
Reageren
Homeoplasmine zou kunnen, want dat is een middel tegen irritaties. Sudocreme bevat zink en droogt de huid uitA16 juni 2021 om 19:08Dankjewel John. Is Homeoplasmine ook om branderige gevoel te verhelpen? Ik dacht dat het alleen maar ging helpen voor kleurverschil.
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2021 om 19:13Het is een middel tegen irritaties dus ook het branderige gevoel
ReagerenA18 juni 2021 om 16:30Hoi John, welke crèmes of producten adviseert u voor het behandelen van een geïrriteerde eikel behalve Homeoplasmine.
ReagerenJohn (moderator)
18 juni 2021 om 16:34Je zou Lanette creme kunnen proberen
ReagerenA21 juni 2021 om 16:47Hoi John, welke product raad u aan? Huid wat na blaasjes geïrriteerd blijft?
Reageren
<h1 class=”page-title”><span class=”base” data-ui-id=”page-title-wrapper”>MoliCare Skin Protect Zinkoxide Crème Of homeoplasmine</span></h1>John (moderator)
21 juni 2021 om 20:14Vol;gens mij had ik al een crème genoemd
ReagerenA23 juni 2021 om 07:16John ik heb het crème besteld ik krijg het binnen 2 dagen, maar ik zie dat het plekje nu nog roder is. Het lijkt op herpes
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2021 om 17:36Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenA28 juni 2021 om 12:02Hi John, ik heb 2 dagen Homeoplasmine gebruikt maar het lijkt erger zijn geworden. De linker kant van mijn eikel is echt rood. Denk je nog steeds dat het herpes is?
Reageren