Zoeken Vraag het forum

Vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ja ik weet niet waarom, ineens omdat ik het las. Zelf heb ik enkel dus met condoom seks gehad en door twee dames oraal bevredigd zonder condoom tussendoor. Mijn vriendin heeft het volgens mij alleen veilig gedaan..

Maar zijn de symptomen dan hetzelfde aangezien u geen echt antwoord geeft? Of sla ik door met de stress

John (moderator)

Je slaat een beetje door. Alleen die blaasjes zijn geen symptoom van HIV

Reageren
    Anoniem

Oké bedankt voor het antwoord. De huisarts heeft herpes geconstateerd dus dan lijkt het mij goed om er vanuit te gaan dat dat het is toch?

Reageren
    Anoniem

Want we hebben op maandag orale seks gehad. Op donderdag kreeg ik mijn koortslip en op vrijdag had zij het eerste blaasje. Dit lijkt me niet anders kunnen dan dat dat het heeft veroorzaakt toch?

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt me inderdaad het meest logische

Reageren
    Anoniem

Sorry door de vragen hoor. U vond het vreemd klinken door de weinig echte pijnklachten en daardoor ik ook. Toen ben ik gaan Googlen en kwam ik ineens op dit… Ze heeft tevens 2 weken geleden bloed gedoneerd, stel ze zouden iets vinden hadden ze dan al wel gemeld toch?

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen HIV hoor. en bij donatie wordt daar altijd naar gekeken

Reageren
    Anoniem

Oké, ontzettend bedankt voor alle antwoorden! Dat stelt me enorm gerust. Ik neem aan dat mijn vriendin dan al een bericht had gehad, indien ze iets hadden gevonden in haar bericht?

Reageren
    John (moderator)

Dat denk ik ook

Reageren
    Anoniem

Oké. Dankuwel! Raar om zo niet op het doktersoordeel af te gaan, twijfel er enorm over ineens… Maar ik neem aan dat zij gelijk heeft. Is het ook gewoon mogelijk dat ze ‘geluk’ heeft gehad en dus een milde eerste aanval van herpes heeft gehad? Of zou dat dus niet kunnen?

Reageren
    John (moderator)

Ze heeft dan inderdaad “geluk” gehad..

Reageren
    Anoniem

Sorry voor alle vragen hoor! Ik heb telkens het idee dat u niet helemaal overtuigd bent van de diagnose, voor een of andere reden. En daardoor begin ik te twijfelen en een beetje door te slaan…

Reageren
    John (moderator)

Ik ga er van uit dat de huisarts dat wel kan herkennen

Reageren
    Anoniem

En dan zou ze het verschil tussen herpes en evt blaasjes bij een hiv infectie ook herkennen?

Reageren
    John (moderator)

Als je al blaasjes zou krijgen van een HIV infectie, dan zijn er eerst nog andere duidelijke klachten

Reageren
Reageer op: Vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.