- Anoniem9 december 2019 om 21:40
Ja ik weet niet waarom, ineens omdat ik het las. Zelf heb ik enkel dus met condoom seks gehad en door twee dames oraal bevredigd zonder condoom tussendoor. Mijn vriendin heeft het volgens mij alleen veilig gedaan..
Maar zijn de symptomen dan hetzelfde aangezien u geen echt antwoord geeft? Of sla ik door met de stress
John (moderator)
9 december 2019 om 21:43Je slaat een beetje door. Alleen die blaasjes zijn geen symptoom van HIV
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 21:44Oké bedankt voor het antwoord. De huisarts heeft herpes geconstateerd dus dan lijkt het mij goed om er vanuit te gaan dat dat het is toch?
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 21:48Want we hebben op maandag orale seks gehad. Op donderdag kreeg ik mijn koortslip en op vrijdag had zij het eerste blaasje. Dit lijkt me niet anders kunnen dan dat dat het heeft veroorzaakt toch?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 21:50Dat lijkt me inderdaad het meest logische
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 21:53Sorry door de vragen hoor. U vond het vreemd klinken door de weinig echte pijnklachten en daardoor ik ook. Toen ben ik gaan Googlen en kwam ik ineens op dit… Ze heeft tevens 2 weken geleden bloed gedoneerd, stel ze zouden iets vinden hadden ze dan al wel gemeld toch?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 21:56Dat is geen HIV hoor. en bij donatie wordt daar altijd naar gekeken
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 21:57Oké, ontzettend bedankt voor alle antwoorden! Dat stelt me enorm gerust. Ik neem aan dat mijn vriendin dan al een bericht had gehad, indien ze iets hadden gevonden in haar bericht?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 21:59Dat denk ik ook
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 22:01Oké. Dankuwel! Raar om zo niet op het doktersoordeel af te gaan, twijfel er enorm over ineens… Maar ik neem aan dat zij gelijk heeft. Is het ook gewoon mogelijk dat ze ‘geluk’ heeft gehad en dus een milde eerste aanval van herpes heeft gehad? Of zou dat dus niet kunnen?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 22:04Ze heeft dan inderdaad “geluk” gehad..
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 22:06Sorry voor alle vragen hoor! Ik heb telkens het idee dat u niet helemaal overtuigd bent van de diagnose, voor een of andere reden. En daardoor begin ik te twijfelen en een beetje door te slaan…
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 22:11Ik ga er van uit dat de huisarts dat wel kan herkennen
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 22:11En dan zou ze het verschil tussen herpes en evt blaasjes bij een hiv infectie ook herkennen?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 22:15Als je al blaasjes zou krijgen van een HIV infectie, dan zijn er eerst nog andere duidelijke klachten
Reageren