- Alias5 december 2019 om 15:50
Beste,
2 weken terug heb ik seks gehad met een transgender. Alles was veilig maar we hebben elkaar gepijpt zonder condoom. Direct de dag erna zag ik dat mijn eikel een beetje rood was en 2 dagen begon mijn voorhuid een beetje droog te lijken. Nu verder groeit de droge plek heel erg langzaam. Ik heb altijd al kleine witte bultjes gehad op mijn voorhuid, waar ik mee naar de huisarts ben gegaan. Dat bleken gewoon talgkliertjes. Maar nu lijkt het net of de grote schrale plek verder uitbreidt met de bultjes. Bij elke zoek opdracht op herpes genitalis vind ik grote witte blaartjes, waar dat van mij absoluut niet op lijkt. Ik heb al langer last van 2 plekken in mijn lies en ben zelf ook gevoelig voor schimmelinfecties. Ook merk ik dat mijn plasbuis ongeveer op halve centimeter diep wit kijkt en een beetje gezwollen is. Verder train ik vaak op blote voeten waar het niet super hygiënisch is. hier douche ik ook gewoon. Me is opgevallen dat ik de laatste tijd wat vaker jeuk heb in mn knieholte en mn oksels.
iemand enig idee of dit een van de symptomen is?
ik zou graag een foto uploaden maar ik krijg de foto’s niet op goede grote.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 december 2019 om 16:56Het lijkt zoals je het beschrijft meer op een schimmelinfectie
Reageren