Zoeken Vraag het forum

Veel last gonorroe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S

Ik heb afgelopen week ergens door waarschijnlijk orale seks (of zoenen) gonorroe opgelopen. Penetratie was namelijk met condoom. Ik kan vrijwel met zekerheid gonorroe vaststellen omdat ik de klassieke druiper heb, pijn bij het plassen en rode gerririteerde huid rond de urethra. Ook heb ik zeurende pijn in mijn testikels, en zelfs mijn penis is gevoelig/pijnlijk. Uiteraard ga ik naar de dokter maar het is nu pas zaterdag, maandag gaat de dokter open en ik hoorde dat de bacterie uberhaupt pas na 2 weken vast te stellen is. Ik heb nu zo’n 2 dagen last. Is er iets wat ik in de tussentijd kan doen? Is gonorroe iets wat even klachten geeft en daarna niet meer, zoals herpes? (niet dat het bacterie vanzelf verdwijnt, maar dat de klachten even wegzijn) Het lijkt me namelijk vervelend om nog een lange tijd met deze klachten rond te lopen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt er zelf niets aan doen. Je hebt een behandeling nodig. Ga met de klachten naar de huisartsenpost. De klachten gaan doorgaans niet zomaar even weg

Reageren
Reageer op: Veel last gonorroe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.