- Anoniem4 maart 2016 om 23:00
Ok
Erg bedankt iedereen, ik apprecieer het echt! Ik houdt het in de gaten.
Fijn weekend!
Bummer26 juni 2018 om 22:54Beste allen,
Ik heb al sinds 2000 (!) last van genitale wratjes. In het begin werd mij verteld dat ze na 2 jaar vanzelf zouden verdwijnen, maar aangezien ze zo ontzettend jeukten wilde ik ze per se weg laten halen. Dat is operatief gebeurd. Echter, er zat er 1 te diep in de anus. Die is nooit meer weggegaan!! Hierdoor ben ik zelfs weer vaginaal besmet in 2016… Dit is nu nog steeds erg aan t jeuken maar volgens de gynaecoloog is het lichen sclerosus. Ja met hier en daar n verdwaald wratje… Nja! Dit is zo kut! Letterlijk! En nee t is niet fijn. Het jeukt onwijs. De zalfjes en wegbrandertjes hebben ervoor gezorgd dat mn huid flinterdun geworden is daar en dat ik vaag vaginale ‘brandwondjes’ krijg door sex… Echt heel erg naar!! Ohja: mn zus heeft in 2005 zich vergist in handdoek en de mijne gebruikt waardoor ze ook last kreeg van n genitaal wratje! Dit moet dus niet licht genomen worden want het is hell. En toen ik t aanstipte met appelciderazijn kreeg ik blijvend witte lipjes down under(totdat ik dus dermovate voorgeschreven kreeg ivm lichen sclerosus). Terrible mensen!!
Reageren