Zoeken Vraag het forum

genitale wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dengo

Vraagje heb al jaren last van 6 harde bultjes bij aanhechting van buik naar penis .heb al 21 jaar vaste relatie zei heeft nergens last van . Ik denk dat het door het scheren komt

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik heb toch het vermoeden dat er genitale wratjes tussen zitten.
    Ik denk dat het goed is om naar de huisarts te gaan. Die kan het dan toch net iets beter bekijken.

Reageren
    dengo

Ben bij huisarts geweest die heeft die aangestipt met stikstof . Dat is 3 weken geleden. Heb er ook met wrattenpen van kruitvat opgedaan. Zie geen verschil .heb ook de huidziekte lichen ruber planus kan dit ook daarvan zijn

Reageren
    dengo

Mijn vrouw heeft nergens last van heeft geen bultjes. Maar genitale wratten zijn toch bedmettelijk en bloemkoolvormig. Op balzak is wrat die geb ik ook al jaren .dus waarom nu ineens wratten als je 21 jaar samen bent en niet vreemd gaat

Reageren
    John (moderator)

Lichen ruber planus zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Je kunt drager zijn van het virus en pas na vele jaren wratjes krijgen….Genitale wratjes zijn niet altijd bloemkoolvormig.

Het kunnen ook waterwratjes (Molluscum contagiosum) zijn die wel eens vaker door scheren kunnen ontstaan.

Om zekerheid te krijgen zou je eigenlijk naar een dermatoloog moeten gaan.

Reageren
    dengo

Ik heb al die tijd sex gehad zonder condoom .mijn vrouw nergrns last van. Kan ik nog gewoon sex hebben dan .omdat zei na al die jaren geenssymptomen heeft

Reageren
    John (moderator)

Als het tot nu toe geen problemen heeft opgeleverd, zal het dat nou ook niet doen..
    Als er al van een besmetting sprake zou zijn is dat toch al lang gebeurd, want je hebt ze al jaren.

Ik zou een keer naar de dermatoloog gaan om te kijken of het niet toch van Lichen ruber planus is.
    Het is vaak erg moeilijk om dat aan de hand van een foto duidelijk te herkennen.

Reageren
Reageer op: genitale wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.