- Anoniem14 mei 2015 om 15:35
Sinds een aantal maanden heb ik deze bultjes op me penisplant, maar alleen aan de bovenkant rond me eikel. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
[attachment=2483]DSC_0401.JPG[/attachment][attachment=2484]DSC_0405.JPG[/attachment]
[attachment=2485]DSC_0404.JPG[/attachment]
3 reactiesReagerenAnoniem15 december 2015 om 19:49waarom plaatst u deze foto’s raadpleeg een arts in plaats van anonieme gebruikers. Ik zou liever niet deze foto’s laten zien aan mijn kind die even op google aan het zoeken is!
ReagerenAnoniem15 december 2015 om 20:36At anoniem reactie @2. Wat een onzin, ten eerste zal je kind eerst andere dingen vinden en ten tweede is dit juist een forum voor mensen om bij zorgen een eerste check te kunnen doen of wat ze hebben ernstig is en in sommige gevallen beter adviesof ervaringen van anderen te krijgen.
On topic:ik kan het van de foto niet goed, maar het zou kunnen dat het agw is, maar zien er ook uit als blaasjes. Eerder agw of herpes genitale gehad?
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2015 om 22:36@anoniem van 20.49 uur
[quote]waarom plaatst u deze foto’s raadpleeg een arts in plaats van anonieme gebruikers. Ik zou liever niet deze foto’s laten zien aan mijn kind die even op google aan het zoeken is![/quote] Je hebt waarschijnlijk zelf nog niet zo vaak gegoogled. Ik denk dat dit onschuldige foto’s zijn vergeleken met het andere aanbod op internet. Om op deze foto’s terecht te komen moet je kind dan wel even gericht googlen op genitale wratten…Het is tegenwoordig mogelijk om filters in te stellen waarmee je bepaalde inhoud kunt uitsluiten.On topic:
Reageren
Het doet mij niet meteen denken aan genitale wratten. Eerder aan talgkliertjes. Maar het is moeilijk om dat aan de hand van de foto te beoordelen. Ik zou je willen aanraden om even naar de huisarts te gaan.