- Anoniem15 augustus 2015 om 08:35
Ik ben 14 jaar en heb dat niet op de voorhuid maar op de eikel maar dan wel iets minder
John (moderator)
15 augustus 2015 om 13:17Ook dat kunnen talgkliertjes zijn. Als ze onder de eikelrand zitten kan het parelketting zijn. ( zie foto)
ReagerenAnoniem30 augustus 2015 om 22:52Ik heb hetzelfde maar nog nooit seks gehad. Ik ben 15
ReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2015 om 23:19De huid van de eikel op de foto is erg droog. Het kan een irritatie zijn. Bijvoorbeeld door regelmatig droog te masturberen.
ReagerenAnoniem8 oktober 2015 om 10:57Lijkt erg op fordyce spots
http://www.huidarts.com/huidaandoeningen/fordyce-spots/
Bij twijfel toch even naar de huisarts.
Reageren
SuccesAnoniem3 november 2015 om 21:46Ik heb dit.
Reageren
Eerst was het wit en leek het op de foto van dit forum.Anoniem3 november 2015 om 21:53Weten jullie wat het is kan het niet vinden (zie vorige plaatje) heb het al 2 jaar ben 15
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2015 om 21:59Anoniem3 november 2015 om 22:10#36 #37 zijn van mij
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2015 om 22:25Dat snap ik.
jij schreef:
[quote]Eerst was het wit en leek het op de foto van dit forum.[/quote] ik weet niet welke foto je hier bedoelde.Bedoel je nu de witte vlekkerigheid van de voorhuid of de vlekken op de eikel?
Reageren
Heb je nog andere klachten zoals jeuk of brandend gevoel?Anoniem3 november 2015 om 22:27Ps. Ik heb geen klachten ik maak mijn penis 1 tot 2 keer per dag schoon zonder zeep.
Reageren
Het zit niet op mijn huid maar het is mijn huid.Anoniem3 november 2015 om 22:29Het is niet wit meer.
Reageren
Een jaar geleden is het witte bruin geworden.
Wat je op de foto kunt zien.
Ik wil het niet aan ouders vertellen want ik wil niet besneden worden ofzJohn (moderator)
3 november 2015 om 22:54Ik neem dan aan dat je de vlekken op je eikel bedoeld.
Reageren
Ik zie op de foto dat je een getinte huid hebt. De bruine vlekjes zouden pigmentvlekken kunnen zijn. Het is alleen moeilijk te beoordelen aan de hand van een foto.
Ik zou je toch willen aanraden, om naar de huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken.
Met besnijden heeft dat overigens niks te maken. Dat zou pas aan de orde zijn als je een vernauwde voorhuid zou hebben.Anoniem3 november 2015 om 23:07Ik neem aan dat het niet pigment velk is omdat ik vroeger mijn penis niet goed waste dus het stonk en toen kwam er een witte streep op mijn voorhuid.
Reageren
Het breidde zich uit tot dat ik mijn penis beter onderhield.
Uiteindelijk werd mijn huid op mijn eikel om mijn plasbuis licht wit.
Dat is bruin geworden zoals je op de foto kunt zien.
Ook op mijn voorhuid is het nog wel bruin.
Dus ik denk zelf dat het geen pigment vlek is.
Klopt het dat die bultjes op de eikel rand in de puberteit kunnen verdwijnen zonder lazer behandeling?John (moderator)
3 november 2015 om 23:16Dan heb je dus een schimmelinfectie gehad. Ik kan niet zien of het littekentjes zijn. Zoals ik al schreef is dat heel moeilijk te beoordelen vanaf een foto.
Als je parelketting bedoeld: die gaan niet weg. Ze kunnen wel wat kleiner worden naarmate je ouder wordt.
Reageren