Zoeken Vraag het forum

Alternatief middel Genitale Wratten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Expat

Gegroet allen,

Ik ben al jaren lang woonachtig in het Indiase subcontinent en heb zover ik kan zien genitale wratten opgelopen.

Mijn vraag is vrij simpel. Ik ben al links en rechts bij elke ‘apotheek’ geweest die ik in mijn woonplaats ken en geen van allen hebben middelen zoals Aldara en al die andere medicatie die je her en der op het forum kan lezen.

Dus ik heb een probleem. Ik kan het niet behandelen. Ik zit hier vanwege visum problemen nog zeker minimaal een maand vast en kan dus niet voor behandeling het land uit.

Misschien dat iemand mij een alternatief middel kan aanraden wat ik hier (hopelijk) zou kunnen kopen? iets wat de besmetting/verspreiding zou kunnen remmen?

Elk advies stel ik zeer op prijs

Groet,

E.

2 reacties
    Reageren
    Es

Er bestaat een alternatief middel bij de Firma Anthemis Aromatherapie speciaal voor genitale wratten.
    Na veel zoeken blijkt er een middel van Dr. Vogel te bestaan, maar nog beter er is een Firma, Anthemis Aromatherapie die een speciaal natuurlijk middel heeft tegen genitale wratten.
    Ik heb het besteld na de TERROR van het aanstippen, kan je dus nog niet vertellen of het werkt. Maar het bestaat. Je kan het zo bestellen en kost 9,90 per flesje.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Gr. S

Reageren

Genitale wratten is een seksueel overdraagbare aandoening (soa).
    Een virus is de oorzaak.
    Er ontstaan groepjes rozerode tot grijswitte wratten rond de penis / vagina of de anus.
    Genitale wratten kunnen geen kwaad en gaan vanzelf over.
    Als ze storen kunt u ze aanstippen met een crème of vloeistof (podofylline).
    Waarschuw uw seksuele partner(s) en vrij veilig.

Bron/lees verder:
    http://www.thuisarts.nl/genitale-wratten

Reageren
Reageer op: Alternatief middel Genitale Wratten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.