- Peter22 april 2026 om 00:16
Foto 5
Bijlagen:
Anoniem22 april 2026 om 08:03Als ik het goed begrijp heb je (op dit moment) helemaal nergens last van, maar ben je bezig met iets dat twee jaar geleden speelde?
Dat klinkt aardig als een angst- en/of dwangstoornis.
ReagerenPeter22 april 2026 om 15:17Kan iemand mik helpen☺️
ReagerenPeter22 april 2026 om 15:19Ik had niet gezien dat je had geschrefen anoniem sory maar wat is dit . de laaste fotos die ik gestuurd heb
ReagerenAnoniem22 april 2026 om 17:18De hulp die je nodig hebt moet je bij een psycholoog zoeken!
ReagerenPeter23 april 2026 om 00:06Anoniem, ik heb het gevoel dat je boos op me bent of dat je me streng aanspreekt. Dat merk ik, maar ik begrijp niet wat ik heb gedaan om dat te verdienen.
Reageren
Natuurlijk ben ik bang. Ik ben ook boos op mezelf omdat ik niet eerder naar een dokter ben gegaan toen ik deze plekjes had.
Toen ik het aan een vriend liet zien, zei hij dat het genitale wratten konden zijn. Toen ik het ook aan ChatGPT vroeg, kreeg ik een vergelijkbaar antwoord. Daarom wilde ik het hier ook vragen.
Zoals iedereen heb ik op mijn eerste foto’s wel reacties gekregen, maar op de laatste helaas niet. Ik schrijf hier alleen omdat ik wil weten wat voor soort laesies ik heb.
Als ik iemand hiermee stoor, bied ik mijn excuses aan. Het was absoluut niet mijn bedoeling om verkeerd begrepen te worden.
Zou iemand alsjeblieft naar de foto’s kunnen kijken en zeggen wat het zou kunnen zijn? Ik wil het gewoon graag weten.Peter23 april 2026 om 17:23Hoi.??
ReagerenPeter23 april 2026 om 17:25Anoniem door jou wordt ik niet meer gereageerd
ReagerenAnoniem23 april 2026 om 21:24Peter23 april 2026 om 23:30Ik wil alleen wete wat het is dokter.nl heeft meer erfaring dan mij ik heb geen psycholoog nodig (ik wil allen weete wat het is 😞)
Reageren
Peter (huisarts)
24 april 2026 om 18:36Filliform wratje dus , ja. (klein gesteeld wratje) Snijden of stikstof behandeling.
ReagerenAnoniem24 april 2026 om 20:59Ja maa Peter, waar je je oordeel over geeft IS er simpelweg niet meer. De topic starter is bezig met allerlei theoretische exercities, met ouwe koeien uit de sloot, met dingen die er al jaren niet zijn.
Een psycholoog zou de enige juiste aanwijzing zijn!
ReagerenPeter27 april 2026 om 04:48Hoi dokter,
Reageren
Ik heb de plek de afgelopen dagen opnieuw goed bekeken en ook zelf wat opgezocht.
Het gaat om een klein plekje in de liesstreek dat er voor mij uitziet als een gesteeld huiduitstulpinkje.
Wat mij opvalt is dat:
het oppervlak vrij glad en egaal lijkt
ik geen duidelijke ruwe of bloemkoolachtige structuur zie
ik ook geen zwarte puntjes of duidelijke vaatstructuren kan herkennen
het plekje niet is toegenomen en ook niet is gaan uitbreiden
Daarom twijfel ik een beetje, omdat wat ik online lees over wratten vaak anders beschreven wordt.
Zou u nog eens willen kijken en aangeven:
bent u er zeker van dat dit een filiforme wrat is?
Of zou het ook iets anders kunnen zijn, zoals een skin tag (acrochordon)?
Alvast bedankt voor uw tijd en reactiePeter27 april 2026 om 04:53Anoniem, ik geloof dat je goede bedoelingen hebt en dat je niet met slechte intenties schrijft. Als het echt slecht met me gaat, zal ik zeker naar een psycholoog gaan, want het leven gaat door. Maar voor nu wil ik je vragen om me in dit onderwerp op het forum met rust te laten en het via een doktersconsult verder op te volgen. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd.
ReagerenAnoniem27 april 2026 om 11:08Je verzint elke keer iets nieuws om een vraag over te stellen. Dit is ene angststoornis, kerel!
Reageren