Zoeken Vraag het forum

Wratje/bultje op schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • liefsmij

Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik een bultje/wratje op mijn schaamlip heb. Helaas kan ik momenteel mijn huisarts niet meer bereiken, dus zal moeten wachten tot na het weekend.
    Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Het lijkt niet gevuld te zijn met vocht oid. Krijg er enorm stress van…

Bijlagen:
    13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te beoordelen zo. Zo op deze foto lijkt het niet meteen op een wratje

Reageren
    liefsmij

Ik heb nog even een foto toegevoegd voor (hopelijk) verduidelijking..

Reageren
    Anoniem

Dit lijkt inderdaad niet echt op een wrat, maar meer op een ontstoken talgklier of haarzakje.

Maandag even de huisarts bellen, en ondertussen niet eraan zitten. Niet knijpen of duwen… stel het is een ontsteking (talgklier, haarzakje) dan druk je de bacterie verder in je huid en word het erger. Stel het is toch een wrat, dan moet je er ook niet aanzitten want dan kan je het virus verspreiden.

Reageren
    liefsmij

Hartelijk dank voor de reacties, dit stelt mij voor nu toch weer wat gerust!

Reageren
    Lv

Beste, wil je even delen wat het uiteindelijk was? Ik heb nl ook een gelijkaardig bultje. Alvast bedankt

Reageren
    Haha

Kwam het bultje bij jullie ook ineens op

Reageren
    LV

Bij mij idd ineens opgekomen (nog steeds aanwezig, maar maandag ga ik langs de huisarts)

Reageren
    Alias

Hey LV,
    Weet je inmiddels meer? Ik zit al een tijdje met soortgelijke klachten en ben toch wel bang. Ik hoop dat je meer wilt delen!

Reageren
    Alias

Hey LV,
    Weet je inmiddels meer na je huisarts bezoek? Ik heb al een tijdje soortgelijke klachten en ben toch wel bang. Ik hoop dat je meer wilt delen!

Reageren
    Esther

Ik heb ook een wit buktje op mijn schaamlip en heb t uitgeknepen deze week.nu heb ik gisteren sex gehad en ben ik bang dat ik mijn vriend heb ‘besmet’ met iets.
    Vandaag kwam er een zalfachrige stinkende pasta uit.

Ik heb t buktje al langer en mocht t niet uitknijpen van de gynaecoloog. Toch gedaan

Reageren
    Anoniem

Waarom knijp je iets uit wanneer een arts zegt dat je dat niet moet doen?

Ik begrijp het even niet meer.

Reageren
    Huisarts

Goedenavond, hoe ziet het er precies uit? Misschien een foto ervan ?

Reageren
    Anoniem

Reageer maar niet op de reactie van “Huisarts” hierboven. Het is een perverse persoon die probeert foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen in te zien.

Reageren
Reageer op: Wratje/bultje op schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.