- liefsmij21 juni 2024 om 18:55
Ik ben er zojuist achtergekomen dat ik een bultje/wratje op mijn schaamlip heb. Helaas kan ik momenteel mijn huisarts niet meer bereiken, dus zal moeten wachten tot na het weekend.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Het lijkt niet gevuld te zijn met vocht oid. Krijg er enorm stress van…Bijlagen:
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juni 2024 om 19:00Moeilijk te beoordelen zo. Zo op deze foto lijkt het niet meteen op een wratje
Reagerenliefsmij21 juni 2024 om 19:03Anoniem21 juni 2024 om 19:13Dit lijkt inderdaad niet echt op een wrat, maar meer op een ontstoken talgklier of haarzakje.
Maandag even de huisarts bellen, en ondertussen niet eraan zitten. Niet knijpen of duwen… stel het is een ontsteking (talgklier, haarzakje) dan druk je de bacterie verder in je huid en word het erger. Stel het is toch een wrat, dan moet je er ook niet aanzitten want dan kan je het virus verspreiden.
Reagerenliefsmij21 juni 2024 om 19:27Hartelijk dank voor de reacties, dit stelt mij voor nu toch weer wat gerust!
ReagerenLv12 juli 2025 om 23:17Beste, wil je even delen wat het uiteindelijk was? Ik heb nl ook een gelijkaardig bultje. Alvast bedankt
ReagerenHaha29 juli 2025 om 20:44Kwam het bultje bij jullie ook ineens op
ReagerenLV2 augustus 2025 om 21:00Bij mij idd ineens opgekomen (nog steeds aanwezig, maar maandag ga ik langs de huisarts)
ReagerenAlias27 augustus 2025 om 22:52Hey LV,
Reageren
Weet je inmiddels meer? Ik zit al een tijdje met soortgelijke klachten en ben toch wel bang. Ik hoop dat je meer wilt delen!Alias27 augustus 2025 om 22:54Hey LV,
Reageren
Weet je inmiddels meer na je huisarts bezoek? Ik heb al een tijdje soortgelijke klachten en ben toch wel bang. Ik hoop dat je meer wilt delen!Esther13 december 2025 om 18:50Ik heb ook een wit buktje op mijn schaamlip en heb t uitgeknepen deze week.nu heb ik gisteren sex gehad en ben ik bang dat ik mijn vriend heb ‘besmet’ met iets.
Vandaag kwam er een zalfachrige stinkende pasta uit.Ik heb t buktje al langer en mocht t niet uitknijpen van de gynaecoloog. Toch gedaan
ReagerenAnoniem13 december 2025 om 21:42Waarom knijp je iets uit wanneer een arts zegt dat je dat niet moet doen?
Ik begrijp het even niet meer.
ReagerenHuisarts13 december 2025 om 22:24Goedenavond, hoe ziet het er precies uit? Misschien een foto ervan ?
ReagerenAnoniem14 december 2025 om 09:28Reageer maar niet op de reactie van “Huisarts” hierboven. Het is een perverse persoon die probeert foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen in te zien.
Reageren